🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

پخش و قیمت چسب بتن آب بندی استخر

قیمت چسب بتن آب بندی

قیمت چسب بتن آب بندی استخر را می توانید از مرکز پخش مقابل به راحتی استعلام بگیرید و با بهره مندی از درصد تخفیفات ویژه بیشترین حاشیه سود را از آن خود نمایید‌.

چسب بتن آب بندی محصولی مایع و به رنگ شیری می باشد که بر پایه استایرن بوتادین به تولید رسیده که همانگونه که از نامش پیداست با هدف آب‌بند نمودن و عایق کاری سطوح مرطوب تهیه شده است.

یکی از کاربردهای اصلی چسب بتن آب بندی ساخت ملات ها با قدرت چسبندگی بالا بر روی سطوح بتنی می باشد که به دلیل قدرت نفوذ ناپذیری ملات و سیمان بسیار کاربردی می باشد.

قیمت چسب بتن آب بندی مایع

قیمت چسب بتن آب بندی مایع در برند های متعدد با یکدیگر متفاوت خواهد بود زیرا معیارهای زیادی در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار خواهد بود که یکی از مهمترین آنها  سطح کیفیت نهایی می باشد.

چسب بتن آب بندی مایع غلیظ پلیمری می باشد که حالت امولسیونی داشته از مقاومت کششی و خمشی بالایی برخوردار است از این محصول می توان برای کارهای تعمیراتی و همچنین عایق بندی محیط های در معرض رطوبت استفاده نمود.

مشتریان گرامی برای ثبت سفارشات عمده و همچنین استعلام قیمت و مشاهده کاتالوگ محصولات می‌توانند از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در قسمت مشاوره و فروش اقدام نمایند.

انواع چسب بتن در بازار مصالح ساختمان

انواع چسب بتن در بازار مصالح ساختمان

به طور کلی چسب بتن در انواع متنوع تولید و به بازار عرضه گردیده است که میتوان آنها را در دو تیپ مختلف تقسیم بندی نمود که شامل وارد زیر می شود:

  • چسب بتن لاتکس این محصول به صورت مایع بوده و بر پایه لاتکس به تولید رسیده که میتوان با سیمان پرتلند و ماسه ترکیب شود تا یک ملات مقاومتی با کیفیت را ایجاد نماید
  • چسب بتن اپوکسی به صورت دو جزئی بوده و بر پایه رزین های اپوکسی اصلاح شده به تولید رسیده و از توانایی ها و قابلیت های بی نظیری برخوردار است.

انواع چسب بتن در بازار مصالح ساختمان تهران با کیفیت درجه یک و قیمت مقرون به صرفه به فروش خواهد رسید و مشتریان به صورت حضوری و اینترنتی برای سفارش دهی می تواند اقدام نماید.

قیمت چسب بتن  آکام گستر

چسب بتن  آکام گستر کی از پرفروش ترین مدل های این محصول در بازار می باشد که توانسته با بهره مندی از ویژگی های فوق العاده در صنعت ساخت و ساز جایگاه ویژه ای به دست آورد در نتیجه فروشندگان جزئی برای پیشرفت در کسب و کار خود اقدام به خرید عمده از نمایندگی ها می نمایند.

قیمت چسب بتن آکام گستر در این شرکت بازرگانی قیمت خط تولید خواهد بود زیرا این محصول بدون واسطه از درب کارخانه دریافت و برای خریداران در اقسام نقاط کشور ارسال می گردد.

برخی از مزایای چسب بتن آکام گستر شامل موارد زیر می‌شود:

  1. افزایش مقاومت کششی و خمشی
  2. مقاومت سایشی مناسب
  3. مقاوم در برابر نمک های یخ زدا
  4. مناسب جهت آب بندی منابع آب آشامیدنی و استخر
  5. کاهش ترک ناشی از جمع شدگی
  6. تهیه ملات چسبنده برای ترمیم سطوح بتنی

قیمت چسب بتن استحکامی ساروج ری

قیمت چسب بتن استحکامی ساروج ری

میزان مصرف چسب بتن استحکامی به این صورت می باشد که برای دیوارها و سازه های بتنی تقریباً ۶ الی ۹ درصد وزن سیمان چسب بتن استحکامی را با آب مخلوط نموده تا ملات رقیق و یکدست حاصل شود.

قیمت چسب بتن استحکامی ساروج ری یکی از مناسب ترین قیمت های  می باشد که در کنار کیفیت عالی به بازار های فروش عرضه شده است و استقبال ویژه متقاضیان را به همراه داشته است.

جهت دریافت اطلاعات تخصصی تر میتوان از مشاور فروش راهنمایی دریافت کرد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.