🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

پخش و قیمت چسب عایق استخر p60 پومکس

قیمت چسب عایق استخر

قیمت چسب عایق استخر در بزرگترین مرکز پخش این محصول در مدل p۶۰ پومکس بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود متقاضیان برای استعلام قیمت روز این وبسایت را به یاد بسپارید.

چسب عایق استخر با توجه به مواد اولیه پلیمری و رزین های موجود در آن قابلیت پیشگیری از نفوذ آب را به صورت صد درصد را دارد به همین دلیل در نسل جدید بسیار کاربردی و پرفروش می باشد.

چسب عایق استخر از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که موجب تایید کلیه اکیپ‌های پیمانکار در اکثر پروژه های ساخت استخر ها قرار گرفته است.

قیمت چسب عایق استخر p60 پومکس

قیمت چسب عایق استخر p۶۰ پومکس با توجه به سطح کیفیت آن بسیار مناسب می باشد به همین دلیل بیشترین سطح سفارش را به خود اختصاص داده است.

برخی از مهمترین ویژگی‌های این چسب که توجهات زیادی را سمت خود جلب نموده شامل جلوگیری از ترک خوردن یا  طبله شدن بتن و ملات، کاهش انقباض با کاهش نسبت آب مصرفی، انعطاف پذیری بالا، کاهش نفوذپذیری بتن و ملات، افزایش عمر مفید سازه، زیاد شدن مقاومت و چسبندگی ملات به بتن قدیم، مقاومت عالی در برابر نمک های یخ زدا و… می شوند.

کارخانه پومکس یکی از معتبرترین برندهای فعال در حوزه تولید چسب های ساختمانی می باشد که توانسته با امکانات و دستگاه های مجهز تحت  نظر افراد متخصص این محصول را با کیفیت عالی تولید و در بسته بندی هایی با سطل های ۸ کیلوگرم به بازار عرضه نماید.

قیمت چسب بتن مایع پخش آنلاین

قیمت چسب بتن مایع پخش آنلاین

از چسب بتن مایع برای آب بندی محیط های مختلفی استفاده خواهد شد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • آب بندی بتن مخازن
  • آب بندی استخرهای بتنی
  • ترمیم آسیب دیدگی کانال های آب
  • ترمیم کف سالن های صنعتی
  • ترمیم باند فرودگاه
  • ترمیم سدها
  • ترمیم پایه پل ها و ستون ها

قیمت چسب بتن مایع در پخش آنلاین از این شرکت بازرگانی بسیار کاهش یافته زیرا با حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با تولید کننده بهترین شرایط خرید در اختیار متقاضی قرار گرفته است.

برای سفارش دهی مشتریان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی، تماس تلفنی و یا ایمیل با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشند تا بعد از ثبت سفارش بار را ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از سفارش دهی در شهر خود تحویل بگیرند.

قیمت چسب بتن آب بندی ایرانی

قیمت چسب بتن آب بندی ایرانی

آب بندی قسمت های در معرض رطوبت در ساختمان سازی یکی از مهمترین مسائل مورد بررسی می باشد که در سال های اخیر استفاده از چسب های بتن برای این موضوع بهترین پیشنهاد می باشد.

قابل توجه متقاضیان محترم با توجه به این موضوع که چسب بتن در کیفیت های مختلف به تولید رسیده جهت اطمینان خاطر می توانید ابتدا برای تست کیفیت محصول را سفارش داده و در صورت رضایت سفارش عمده خود را به ثبت رسانید.

قیمت چسب بتن آب بندی ایرانی نسبت به برند های وارداتی بسیار مناسب تر می باشد به همین دلیل سفارشات زیادی را به سمت خود معطوف نموده است مشتریان برای مشاهده کاتالوگ محصولات و همچنین فایل به روز رسانی قیمت ها می توانند به کارشناس فروش مراجعه نمایند.

قیمت فروش چسب بتن یک کیلویی

قیمت فروش چسب بتن یک کیلویی

کارخانه ساروج یکی از فعالان در حوزه تولید چسب بتن می باشد که این محصول را در بسته بندی های یک کیلویی با کیفیت تضمین شده تولید و به بازار عرضه کرده است و به دلیل حجم کم برای مصارف جزئی بسیار مناسب می باشد.

قیمت فروش چسب بتن یک کیلویی در فروش عمده با کاهش چشمگیری همراه خواهد بود پس از این فرصت استثنایی را از دست نداده و برای سفارش دهی هم اینک اقدام نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.