🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

پخش و قیمت چسب عایق پشت بام عمده

قیمت چسب عایق پشت بام عمده

قیمت چسب عایق پشت بام عمده برای شما بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود لذا جهت استعلام قیمت روز میتوانید به مراکز پخش فعال در این حوزه مراجعه نمایید.

همانگونه که می‌دانید نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان یکی از معضلات اصلی در ساختمان سازی می باشد که پیمانکاران و مجریان ساختمانی به این منظور از بهترین و مدرن ترین روش ها برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به سازه استفاده خواهند کرد.

در گذشته برای آب بندی پشت بام ها از ایزوگام و قیرگونی استفاده می‌شد اما در عصر حاضر استفاده از چسب عایق پشت بام به دلیل مزایای بی نظیر بسیار رواج پیدا کرده است.

قیمت چسب عایق پشت بام عمده

قیمت چسب عایق پشت بام عمده در شرکت بازرگانی پیشرو مناسب ترین قیمت بازار خواهد بود زیرا در این مجموعه دست دلالان کوتاه شده و محصول به صورت مستقیم از کارخانه با قیمت پایه دریافت و در دسترس خریداران قرار می گیرد.

اگر آب بندی پشت بام به طور دقیق و با محصولی مناسب انجام نشود در مدت زمان کوتاهی آب به زیر ساخت های ساختمان نفوذ پیدا کرده و موجب خسارات جبران ناپذیری به سازه خواهد شد.

برای عایق نمودن پشت بام امروزه از دو نوع چسب ساختمانی استفاده می‌شود که شامل چسب بتن مایع و چسب عایق رطوبتی دو جزئی می شود و هر یک از این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد.

قیمت چسب عایق رطوبتی کف و دیوار

قیمت چسب عایق رطوبتی کف و دیوار

قیمت چسب عایق رطوبتی کف و دیوار با توجه به کیفیت محصول و برند سازنده متفاوت خواهد بود به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از سفارش جهت استعلام قیمت روز اقدام نمایید.

عایق رطوبتی که با نام ایزوسمنت معروف است به دلیل ساختار بسیار ویژه ای که دارد کاملا ضد آب می باشد البته  از این محصول برای آب بند نمودن سطح های مختلف استفاده خواهد شد.

در فرایند تولید چسب عایق رطوبتی مناسب برای کف و دیوار از مواد نانو استفاده شده به همین دلیل از این محصول در محیط های مختلف می توان استفاده کرد که برخی از آنها شامل موارد زیر می شود:

  • تراس
  • سرویس ‌های بهداشتی
  • استخر
  • آشپزخانه
  • سونا و جکوزی
  • نما ساختمان
  • پشت بام
  • آب نما ها
  • مخازن بتنی
  • چاله آسانسور
  • مخازن آب آشامیدنی
  • بلوک و ورق های سیمانی
  • انواع سقف و گچ
  • نما های رنگی

قیمت چسب نانو کاشی ضد آب

قیمت چسب نانو کاشی ضد آب

قیمت چسب نانو کاشی ضد آب در فروشگاه های آنلاین که با تولیدکننده در همکاری مستقیم هستند نازلترین قیمت بازار خواهد بود پس فرصت را از دست نداده و اکنون جهت سفارش و بهره مندی از تخفیفات فوق‌العاده از قسمت مشاوره و فروش با کارشناس سایت ارتباط برقرار نمایید.

از مهمترین مزایای چسب نانو کاشی می توان به مقاومت عالی در برابر نفوذ آب، مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ،ضد ضربه و ضد قارچ، قدرت چسبندگی بسیار بالا، سازگاری با کلیه مصالح رایج ساختمانی، مناسب برای فضا هایی با تردد بالا و … اشاره نمود.

طرز استفاده از چسب نانو پشت بام

طرز استفاده از چسب نانو پشت بام

از معایب استفاده از قیر گونی و ایزوگام که موجب شده افراد از چسب نانو پشت بام استفاده نماید شامل مواردی همچون پوسیدگی آنها به مرور زمان، آلودگی محیط زیست، هزینه بسیار بالا نسبت به عایق های رطوبتی، ماندگاری کوتاه، مقاومت کم در برابر نفوذ نم در مرور زمان، مقاوم نبودن در برابر اشعه uv ، تغییر رنگ سطح در طول مدت زمان و غیره می ‌شود.

طرز استفاده صحیح از چسب نانو پشت بام می توانید از مشاور فروش این مجموعه جویا شوید تا با استفاده مناسب بهترین عملکرد را از این محصول شاهد باشید.

جدیدترین عایق پشت بام با کیفیت

جدیدترین عایق پشت بام را از کجا تهیه کنیم؟ یکی از بهترین چسب های ساختمانی که می توانید از آن برای ساخت و ساز استفاده نمایید این است که از چسب برای جایگزین کردن مواد سنتی استفاده نمایید. این ماده جدید و منحصر می باشد که برای ایق کردن پشت بام و سرویس بهداشتی و استخر کارایی دارد.

برای خرید چسب عایق پشت بام با ما در ارتباط باشید که می توانید ارزانتر از مغازه این ماده را در وزن ۸ لیتری تهیه کنید که نانو بوده و کیفیت بالایی دارد. تولید چسب کاشی در ایتخت و با بهترین فرمول صورت می گیرد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.