🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید پودر بند کشی سرامیک | فروش بهترین پودر بندکشی سرامیک در تهران

خرید پودر بند کشی سرامیک

خرید پودر بندکشی سرامیک را میتوانید با بهترین قیمت و کیفیت از نمایندگی فروش بهترین پودر های بندکشی سرامیک واقع در تهران انجام دهید.

در ساخت و سازهای مدرن معمولاً برای بندکشی سطوح سرامیکی از پودر بندکشی سرامیک استفاده خواهد شد که علاوه بر استحکام و قدرت چسبندگی عالی در زیبایی آن نیز نقش خواهد داشت.

یکی از مهمترین ارکان در نصب کاشی و سرامیک دیوار و کف بندکشی آن می باشد تا علاوه بر مستحکم نمودن آنها از نفوذ آب و رطوبت نیز جلوگیری نمایدو  امروز پودرهای بندکشی جایگزین دوغاب های سنتی شده اند.

خرید پودر بندکشی سرامیک در تهران

خرید پودر بندکشی سرامیک در تهران را می‌توانید با قیمت و کیفیت تضمین شده از مرکز فروش مقابل انجام دهید و با بهره مندی از مزایای فوق العاده بهتره تجربه خرید خود را داشته باشید.

پودرهای بندکشی سرامیک با توجه به قابلیت های ویژه در انواع متنوع در ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته‌اند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • پودر بندکشی پلیمری
  • پودر بندکشی رنگی
  • پودر بندکشی اسیدی
  • پودر بندکشی ضد آب
  • پودر بندکشی نانو
  • پودر بندکشی آنتی باکتریال

برترین تولید کنندگان پودر بندکشی در ایران محصولات درجه یک خود را در نمایندگی پایتخت به معرض فروش گذاشته اند تا مشتریان از اقسام نقاط کشور با خرید عمده آنها نیاز بازار را تامین نمایند.

قیمت پودر بندکشی آجر در بازار

قیمت پودر بندکشی آجر در بازار

چسب بندکشی آجر در رنگ بندی متنوع و همچنین با خواص چسبندگی فوق العاده، عدم ترک، خواص ضد شوره، مقاوم در برابر رطوبت و یخبندان و غیره تولید و به بازار عرضه گردیده است.

قیمت پودر بندکشی آجر در بازار به دلایل مختلف همچون هزینه های گوناگون  تولید، نوسانات قیمت خرید مواد اولیه، سطح کیفیت، برند سازنده، نحوه خرید عمده یا جزئی و … ثابت نمی باشد بر همین اساس توصیه می گردد برای استعلام قیمت روز قبل از سفارش اقدام نمایید.

مقدار استفاده از پودر بندکشی بستگی به فاصله بند ها و همچنین سایز و ابعاد آجر خواهد داشت و معمولاً برای هر متر مربع ۳ کیلوگرم پودر در نظر گرفته می شود.

خرید پودر بندکشی رنگی و غیر رنگی

خرید پودر بندکشی رنگی و غیر رنگی

کارخانجات تولید کننده با مشاهده تنوع رنگی بسیار وسیع در حوزه تولید کاشی و سرامیک برای ایجاد تطابق و هماهنگی میان آنها پودر بندکشی را نیز در طیف رنگی وسیعی به تولید رسانده اند.

خرید پودر بندکشی رنگی و غیر رنگی از طریق فروشگاه های آنلاین بسیار رواج پیدا کرده و مشتریان از سراسر کشور برای تهیه آن می توانند بدون دغدغه و با صرف زمان و هزینه کمتر اقدام نمایند.

پودر های بند کشی در سطح کیفیت های متفاوت در بازار های فروش قرار گرفته که متقاضیان برای خرید عمده می توانند قبل از سفارش برای دریافت نمونه اقدام نمایند و بعد از تست کیفیت سفارش های خود را به اطلاع مدیر فروش برسانند.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر چگونه است؟

طرز تهیه ملات بندکشی آجر چگونه است؟

قابل توجه متقاضیان در صورت خرید آنلاین از این مجموعه ارسال سریع و به موقع را به کلیه شهرهای ایران خواهیم داشت پس فرصت را از دست نداده و هم اینک جهت سفارش دهی اقدام نمایید.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر چگونه است؟ لازم است ابتدا پودر بندکشی را با میزان تقریباً  ۱۵ الی ۲۰ درصد با آب تمیز و شیرین مخلوط نمایید و برای یکدست شدن آن را به خوبی وزن داده و همچنین قبل از شروع به اجرا سطح زیر کار را مرطوب نمایید.

اطلاعات تخصصی تر را می توانید از کارشناس فروش سایت که آماده پاسخگویی به همه متقاضیان می باشد به دست آورید همچنین با مشاهده کاتالوگ محصولات برند مورد نظر را با قیمت مناسب انتخاب نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.