🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب آب بندی استاندارد پومکس

قیمت چسب آب بندی استاندارد

قیمت چسب آب بندی استاندارد با کیفیت استاندارد در برند پومکس بسیار مناسب خواهد بود متقاضیان برای مشاهده فایل به روز قیمت ها می توانند از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

چسب آب بندی بر پایه پلیمرهای های‌ اکریلیک با هدف تهیه ملات های چسبنده بر روی سطوح بتنی به تولید رسیده و این محصول به صورت مایع شیری رنگ خواهد بود که بعد از استفاده کاملاً بی رنگی می شود.

چسب آب بندی در محیط‌هایی که همواره در معرض آب و رطوبت هستند استفاده خواهد شد تا با ایجاد لایه ای مستحکم به صورت صد در صد از نفوذ آب جلوگیری کنند.

قیمت چسب آب بندی استاندارد پومکس

قیمت چسب آب بندی استاندارد پومکس با در نظر گرفتن سطح کیفیت تعیین شده و به صورت مستقیم از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین روزانه اعلام میگردد.

کارخانه پومکس این محصول را با بهره مندی از مرغوبترین مواد اولیه و در خط تولید استاندارد تحت نظر کارشناسان متخصص تهیه و به بازارهای فروش عرضه داشته است.

برخی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای چسب آب بندی که توجهات زیادی را سمت خود جلب نموده شامل جلوگیری از ترک خوردن بتن و ملات، افزایش عمر مفید سازه، کاهش انقباض با امکان کاهش نسبت آب مصرفی، مقاومت بالا در برابر نمک های یخ زدا، مناسب برای آب بندی منابع آب آشامیدنی و استخر، انعطاف پذیری بالا و… می شوند.

قیمت چسب بتن ساروج ری ۴ لیتری

قیمت چسب بتن ساروج ری 4 لیتری

چسب بتن در انواع برندهای مختلف و بسته بندی هایی با حجم های متفاوت در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته که متقاضیان برای دریافت محصول با قیمت و کیفیت تضمین شده به عرضه کنندگانی که به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند مراجعه می نمایند.

قابل توجه خریداران گرامی چسب بتن در برند ساروج را می توانید در بسته بندی پلمب اولیه تا یک سال نگهداری کنید و بهتر است در محیطی با تهویه مناسب به دور از تابش مستقیم آفتاب و رطوبت قرار بگیرد.

قیمت چسب بتن ساروج ری ۴ لیتری در نمایندگی دکاردن نازلترین قیمت بازار خواهد بود و علت اصلی آن کوتاه کردن دست دلالان و ارسال بدون واسطه از کارخانه می باشد.

طریقه مصرف چسب بتن ساروج با کاربرد؟

طریقه مصرف چسب بتن ساروج با کاربرد؟

نحوه استفاده از این محصول بسیار ساده بوده و به طور کلی به دو روش می توان از آن استفاده کرد که شامل موارد زیر می شود:

  1. چسب بتن را با نسبت یک به یک با آب رقیق کرده و به نسبت مناسب با سیمان یا ملات ترکیب نموده و به عنوان دوغاب استفاده نمایید
  2. چسب بتن را می توانید جایگزین آب مصرفی کرده و با نسبت حجمی یک به یک تا یک به پنج به ملات افزوده نمایید و مخلوط را در سازه مورد نظر استفاده نمایید

طریقه مصرف چسب بتن ساروج با کاربرد آن را در این مقاله ارائه نموده ایم تا مشتریان با شناخت بهتر محصول و کسب آگاهی لازم نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

قیمت چسب آب بندی استخر لاتکس

قیمت چسب آب بندی استخر لاتکس

آب بندی استخرها یکی از مهمترین نکات محسوب می‌شود که امروزه محصولات متنوع در این زمینه به تولید رسیده است یکی از پرفروش ترین آنها چسب آب بندی لاتکس می باشد که به دلیل تولید شدن بر پایه رزین های آکریلات قابلیت های منحصر به فردی داشته و به صورت ۱۰۰ درصد از نفوذ آب جلوگیری می نماید.

قیمت چسب آب بندی استخر لاتکس را می توانید از طریق درگاه های ارتباطی فضای مجازی از مدیر فروش این مجموعه استعلام بگیرید تا با آگاهی بیشتر و اطلاع دقیق از درصد تخفیفات در نظر گرفته شده خرید مطمئن و پر سود را تجربه نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.