🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید پودر بندکشی ایرانی در پاکت های ۵ کیلویی

خرید پودر بندکشی

خرید پودر بندکشی در  پاکت های ۵ کیلویی در برند های ایرانی را میتوانید از نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی انجام دهید و با بهره مندی از تخفیفات ویژه تجربه یک خرید عالی در ذهنتان بر جای بماند.

یکی از مهمترین بخش ها در کاشی کاری انجام بند کشی می باشد که باید با مواد مرغوب و با کیفیت انجام گردد علاوه بر زیبایی در برابر نفوذ آب جلوگیری نمایند.

پودر های بندکشی امروزه با قابلیت ها و توانایی های تخصصی خود با رنگ بندی متنوع به تولید رسیده اند که برخی از مهمترین آنها شامل پودر های  اسیدی، پلیمری، آنتی باکتریال و..‌‌. می شود.

خرید پودر بندکشی ۵ کیلویی

خرید پودر بندکشی ۵ کیلویی را می‌توانید از وبسایت مقابل با قیمت و کیفیت تضمین شده انجام دهید تا با اطمینان خاطر بیشترین حاشیه سود را از آن خود کرده باشید.

برند های بسیاری با بهره مندی از مواد اولیه درجه یک و امکانات و دستگاه های مخصوص پودرهای بندکشی را در حجم ۵ کیلویی تولید و به بازار عرضه داشته اند که از مهمترین آنها شامل ساروج، پومکس، لیمو فیکس و غیره میشوند.

این محصول در بسته بندی های استاندارد پلی اتیلن به بازار عرضه شده ‌و  باید در محیطی به دور از تابش مستقیم آفتاب. حرارت و رطوبت قرار بگیرد تا به مدت  یک سال ماندگاری داشته باشد.

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال در تهران

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال در تهران

پودر های بندکشی آنتی باکتریال از پلیمرهای سینتتیک توسعه یافته با خاصیت آب گریزی مناسب برای پر نمودن فضای خالی میان کاشی و سرامیک به تولید رسیده اند.

اصلی ترین مواد تشکیل دهنده پودر های بندکشی ضد باکتری که برای پیشگیری از رشد و تکثیر میکروب ها و آلودگی ها به کار برده می شوند شامل موارد زیر هستند:

  • سیمان
  • پلیمر
  • فیلر های معدنی
  • رنگدانه
  • افزودنی های آب گریز

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال در تهران به دلیل ارسال بدون واسطه و حذف دلالان بسیار کاهش خواهد یافت لذا مشتریان برای مشاهده آخرین فایل بروز رسانی می توانند از طریق درگاه های ارتباطی فضای مجازی (واتساپ، تلگرام یا اینستاگرام) ارائه شده با مدیر فروش در ارتباط باشند.

نحوه استفاده از پودر بند کشی چطور است؟

نحوه استفاده از پودر بند کشی چطور است؟

به استحضار می رساند در این مجموعه برای رضایت و خرسندی مشتری محصولات با کیفیت درجه یک و ارزان ترین قیمت بازار عرضه شده اند لذا متقاضیان برای اطمینان خاطر از سطح کیفیت می توانند جهت دریافت نمونه اقدام نمایند.

نحوه استفاده از پودر بند کشی چطور است؟ قابل توجه خریداران گرامی برای مشاهده بهترین عملکرد لازم است ابتدا حد فاصل میان کاشی و سرامیک راه از مواد زاید تمیز نمایید با نسبت ۴۰ به ۶۰ پودر را به آرامی به آب اضافه نموده همزن تا ملات یک دستگاه حاصل شود بعد از چند دقیقه استراحت با کمک کاردک پلاستیکی درزها را از ملات پر نمایید و به مدت ۴۸ ساعت بعد از بند کشی از تردد بر روی آنها خودداری نمایید و هر از گاهی بر روی آنها آب بپاشید تا مستحکم تر شوند.

قیمت پودر بندکشی خارجی پومکس

قیمت پودر بندکشی خارجی پومکس

کارخانه پومکس یکی از برترین کارخانجات فعال در حوزه تولید پودر بندکشی و چسب های ساختمانی می باشد که محصولات خود را تحت نظر کارشناسان متخصص با کیفیتی مطابق استانداردهای بین المللی تهیه و عرضه نموده است.

قیمت پودر بند کشی خارجی پومکس توسط تصویب کنندگان با توجه به پارامترهای مختلفی همچون سطح کیفیت نهایی، قیمت خرید مواد تشکیل دهنده و… تعیین و به اطلاع مشتریان خواهد شد.

متقاضیان عمده برای کسب اطلاعات تخصصی تر و همچنین مشاهده کاتالوگ محصولات برای داشتن انتخابی مناسب می‌توانند به مدیر فروش وب سایت مراجعه نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.