🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

فروش چسب کاشی پودری ضد آب و پرسلانی

فروش چسب کاشی پودری ضد آب و پرسلانی

فروش چسب کاشی پودری ضد آب و پرسلانی با کیفیت تضمین شده و نازلترین قیمت بازار در این وبسایت صورت می پذیرد لذا جهت سفارش دهی متقاضیان را به این مجموعه دعوت می نماییم.

چسب های کاشی امروزه به جز لاینفک ساخت و ساز تبدیل شدند زیرا نسبت به ملات های سنتی که برای نصب کاشی و سرامیک به کار برده می شد از قابلیت های ویژه تری برخوردار هستند در نتیجه جایگزین آنها شده اند.

چسب کاشی که در انواع متنوع به بازار های فروش تزریق شده به دلیل ایجاد استحکام و اتصال مقاوم در نصب کاشی، سرامیک، سنگ، آجر، موزاییک و… بسیار  پرفروش می باشد.

فروش چسب کاشی پرسلانی

فروش چسب کاشی پرسلانی به صورت غیر حضوری در سال های اخیر افزایش پیدا کرده و مشتریان از اقسام  نقاط کشور با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها اقدام به خرید عمده از فروشگاه های اینترنتی می نمایند.

چسب کاشی پرسلانی همانگونه که از نامش پیداست بیشتر برای نصب کاشی پرسلان به کار برده خواهد شد و از قابلیت هایی همچون مقاومت در برابر رطوبت و قدرت چسبندگی بالا برخوردار است.

چسب کاشی پرسلانی در کارخانجات مجهز و بر پایه سیمان و مواد معدنی اصلاح شده با پلیمر و همچنین سایر افزودنی های مخصوص به تولید رسیده و برای استفاده تنها به افزودن آب نیاز می باشد.

قیمت چسب کاشی سطلی ضد آب

قیمت چسب کاشی سطلی ضد آب

چسب کاشی در مجموع در دو مدل پودری و خمیری به تولید رسیده که هر کدام از قابلیت ها و توانایی های منحصر به فرد برخوردار بوده اند به عنوان مثال چسب کاشی خمیری که بر پایه رزین های آکریلیک، مواد معدنی و سایر افزودنی های شیمیایی به تولید رسیده سرعت بالایی در نصب داشته و وزن آن بسیار سبک بوده و در نتیجه به کاهش وزن نهایی سازه کمک خواهد کرد.

قیمت چسب کاشی سطلی ضد آب در این مرکز فروش با کاهش چشمگیر همراه بوده که علت اصلی آن حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با تولید کننده می باشد.

چسب کاشی خمیری در برند ها و بسته بندی های متفاوتی در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته که برخی از آنها عبارتند از:

  • برند ساروج بسته بندی های ۱، ۵ و ۵/۱۲ Kg
  • برند لیموفیکس بسته بندی ۵/۱۲ Kg
  • برند پومکس بسته بندی ۵/۱۲ Kg
  • برند هنکل بسته بندی ۱۲ Kg

قیمت چسب کاشی کوچک پودری

قیمت چسب کاشی کوچک پودری

سطح کیفیت یکی از مهمترین معیارهای تاثیرگذار در قیمت گذاری چسب کاشی پودری محسوب می شود و بدون شک هر چه محصول از مرغوبیت بالاتری برخوردار باشد قیمت ارائه شده نیز افزایش می یابد و تنها راهکار کاهش قیمت خرید بدون واسطه از تولید کننده خواهد بود.

قیمت چسب کاشی کوچک پودری به صورت روزانه در این وب سایت اعلام میگردد و متقاضیان برای مشاهده آخرین به روز رسانی قیمت ها می توانند از طریق فضای مجازی به کارشناس فروش مراجعه نمایند.

بعضی از مهمترین ویژگی های چسب کاشی پودری شامل سهولت و سرعت اجرای بالا، امکان جابجایی قطعات تا چند دقیقه بعد از نصب، قدرت چسبندگی بالا، قیمت ارزان تر نسبت به سایر چسب های کاشی، امکان تولید در رنگ های مختلف، مقاومت در برابر رطوبت بدون تغییر شکل و… می شوند.

قیمت چسب کاشی یک کیلویی در بازار

قیمت چسب کاشی یک کیلویی در بازار

با استفاده از چسب کاشی علاوه بر نصب کاشی و سرامیک می توان سنگ، موزاییک، کاشی پرسلان و آجر را نیز نصب نمود.

قیمت چسب کاشی یک کیلویی در بازار بسیار به صرفه خواهد بود به همین دلیل مورد استقبال خریداران قرار گرفته و توانسته بیشترین سطح سفارش را به خود اختصاص دهد.

مشتریان محترم برای ثبت سفارش عمده و همچنین استعلام قیمت روز می‌تواند از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشند‌.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.