🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید انواع چسب کاشی خمیری با کیفیت

انواع چسب کاشی خمیری

انواع چسب کاشی خمیری را می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده با کیفیت درجه یک تهیه نمایید تنها کافیست به مدیر فروش وبسایت مراجعه کنید.

چسب کاشی که امروزه با هدف چسباندن انواع کاشی و سرامیک به سطوح مختلف به تولید رسیده است دارای انواع متنوعی می باشد که یکی از کارآمدترین آنها چسب کاشی خمیری است که برخلاف مدل پودری به صورت خمیر آماده به مصرف می باشد.

چسب کاشی خمیری که بر پایه رزین های امولسیونی تولید شده دارای قدرت چسبندگی فوق العاده می باشد به همین دلیل مورد استقبال ویژه پیمانکاران ساختمانی قرار گرفته است.

انواع چسب کاشی خمیری در تهران

انواع چسب کاشی خمیری در تهران به صورت ضمانتی از درب کارخانه دریافت و برای خریداران ارسال می گردد از همین رو توانسته بیشترین سطح سفارش را در بازار داخلی به خود اختصاص دهد.

چسب کاشی خمیری در مدل های گوناگون با قابلیت های منحصر به فرد در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته‌اند که مهمترین آنها شامل چسب کاشی اپوکسی، چسب کاشی ماستیک، چسب لاتکس و اکریلیک و… می شوند.

در نمایندگی پایتخت امکان سفارش دهی انواع مختلف چسب کاشی به صورت حضوری و غیر حضوری فراهم شده تا متقاضیان از اقسام نقاط کشور به راحتی جهت تهیه محصول مورد نظر با مناسب ترین قیمت بازار اقدام نمایند.

خرید بهترین چسب سرامیک کف

خرید بهترین چسب سرامیک کف

چسب سرامیک کف معمولاً از نوع چسب کاشی پودری می باشد که به دلیل استحکام بالا و قدرت نفوذ پذیری در برابر آب نسبت به ملات های ماسه و سیمان سنتی برتری خاصی دارد.

خرید بهترین چسب سرامیک کف از طریق این شرکت بازرگانی امکان پذیر می باشد بنابراین این فرصت را از دست نداده و برای سفارش دهی به صورت عمده به مدیر فروش مراجعه نمایید.

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از چسب کاشی برای نصب سرامیک کم کردن بار کف سازی و بار مرده طبقات می باشد طبق بررسی های صورت گرفته با استفاده از چسب کاشی در  هر متر مربع ۵ الی ۶ کیلوگرم وزن باره مرده وارد شده به سازه می باشد در صورتی که این میزان در زمان  استفاده از ملات ماسه سیمان حدود ۴۰ کیلوگرم در هر متر مربع خواهد بود.

قیمت چسب سرامیک پودری در تهران

قیمت چسب سرامیک پودری در تهران

چند مورد از مهم ترین مزیت های چسب کاشی پودری نسبت به چسب کاشی خمیری شامل موارد زیر می شود:

  • قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تر
  • مقدار مصرف در هر متر مربع کاشی کاری کمتر است
  • داشتن تاریخ مصرف بیشتر تقریباً حدود دو سال
  • تنوع بالای چسب های کاشی پودری

قیمت چسب سرامیک پودری در تهران به دلیل حذف واسطه ها و کوتاه کردن دست دلالان نازلترین تعرفه بازار خواهد بود مشتریان برای مشاهده آخرین فایل بروز قیمت می‌توانند از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر اقدام نمایند.

به استحضار می رساند در صورت سفارش عمده و بهره مندی از درصد تخفیفات ویژه در این مرکز فروش شاهد کاهش چشمگیر قیمت نهایی خواهد بود.

طرز تهیه چسب سرامیک کف درجه ۱

طرز تهیه چسب سرامیک کف درجه 1

طرز تهیه چسب سرامیک کف درجه ۱ بسیار ساده خواهد بود و به تخصص زیادی نیاز ندارد تنها کافیست سطح زیر کار را از قبل تمیز نمایید سپس با درصد مشخص پودر را با آب ترکیب نموده و با کمک ماله شیاردار آن را به صورت عمودی و یکنواخت و روی سطح اعمال نمایید.

خریداران محترم برای دریافت اطلاعات دقیق تر از نحوه استفاده می توانند از کارشناسان فروش سایت راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

برای برقراری ارتباط مستقیم با مشاوره فروش علاوه بر درگاه های ارتباطی تماس تلفنی و فضای مجازی شما می توانید مشخصات خود را در فرم های فروش تکمیل و ارسال فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.