🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید و خرید پودر بندکشی در انواع رنگ بندی

خرید پودر بندکشی

خرید پودر بندکشی را می توانید در انواع رنگ بندی متنوع به راحتی از واحد های تولید کننده انجام برای سفارش دهی غیرحضوری شما را به این مجموعه دعوت می نماییم.

همان‌گونه که شاهد هستیم عمده زیبایی کاشی کاری به بندکشی آن می باشد که امروزه با پیشرفت های چشمگیر در این زمینه این محصول در رنگ بندی گوناگون به بازار عرضه داشته شده تا افراد متناسب با طرح و رنگ کاشی و سرامیک نصب شده بندکشی آن را انجام دهند.

انجام بندکشی علاوه بر پر نمودن فاصله بین کاشی و سرامیک نصب شده موجب استحکام آنها و همچنین پیشگیری از نفوذ رطوبت به زیرساخت ها می باشد.

خرید پودر بندکشی مشکی

خرید پودر بندکشی مشکی با کیفیت تضمین شده و زیر قیمت بازار از طریق مجموعه های امکان پذیر است که با تولید کننده معتبر در همکاری مستقیم باشند.

پودر بندکشی مشکی به دلیل خاص بودن و سادگی که به همراه دارد یکی از محبوب ترین رنگ های این محصول می باشد که علاوه بر کاشی و سرامیک مشکی می توان برای بندکشی کاشی هایی به رنگ متالیک طلایی، مسی، نقره ای و برنجی نیز از این محصول استفاده نمود و یک ترکیب بسیار زیبا و چشم نواز ایجاد کرد.

پودر بندکشی مشکی از قابلیت های بیشماری همچون پیشگیری ۱۰۰ درصد از نفوذ نم و رطوبت برخوردار می باشد در نتیجه برای استفاده در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی نیز مناسب خواهد بود.

قیمت پودر بندکشی ضد آب و نانو

قیمت پودر بندکشی ضد آب و نانو

پودر بند کشی را در انواع متنوع به بازار عرضه داشته شده‌اند که یکی از پرفروش ترین آنها در سال های اخیر پودر بندکشی نانو می باشد که با فناوری پیشرفته نانو به تولید رسیده اند و ساختاری کاملا ضد آب و واترپروف را ایجاد می نمایند.

قیمت پودر بندکشی نانو به دلیل افزایش هزینه ها و تولید شدن با نانو پلیمر ها نسبت به سایر مدل های پودر بندکشی بالاتر خواهد بود.

قیمت پودر بندکشی ضد آب و نانو در برندهای مختلف با توجه به بررسی هزینه های تولید متفاوت خواهد بود لذا مشتریان برای استعلام قیمت روز و همچنین مشاهده کاتالوگ محصولات در برندهای گوناگون می توانند از طریق فضای مجازی با مدیر فروش سایت در ارتباط باشند.

پخش پودر بند کشی آجر نما

پخش پودر بند کشی آجر نما

استفاده از آجر نما در نما سازی ساختمان بسیار رواج پیدا کرده و بهترین راه برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت و همچنین مقاومت در برابر نور خورشید و جلوگیری از شوره و سفیدک استفاده از پودر بندکشی مخصوص اجر نما می باشد.

پخش پودر بندکشی آجر نما در شرکت بازرگانی دکاردن به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و بهترین مزایا در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد که برخی از آنها شامل موارد زیر می شود:

  1. دریافت قیمت کف بازار
  2. تهیه محصول با کیفیت درجه یک و تضمین شده
  3. بهره مندی از خدمات پس از فروش
  4. دریافت مشاوره تخصصی برای نحوه استفاده
  5. تنوع بالای برندهای داخلی و خارجی
  6. امکان دسترسی به آخرین فایل لیست قیمت
  7. بهره‌مندی از درصد تخفیفات برای خرید عمده

نحوه استفاده از پودر بند کشی ایرانی

نحوه استفاده از پودر بند کشی ایرانی

نحوه استفاده از پودر بندکشی ایرانی به این صورت خواهد بود که ابتدا در ظرفی تمیز پودر با میزان مشخص آب ترکیب گردد معمولا به نسبت ۴۰ به ۶۰ باید این مخلوط ترکیب شود تا ملاتی همگن و یکدست حاصل شود و بعد از ۵ دقیقه استراحت به ملات می توان با کمک کاردک پلاستیکی بندها را پر نمود.

قابل توجه خریداران محترم بهتر است برای دریافت نتیجه بهتر برای انجام بندکشی دمای محیط بین ۵ الی ۴۰ درجه سانتیگراد باشد و همچنین ۲۴ ساعت از زمان نصب کاشی و سرامیک گذشته باشد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.