🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید چسب اپوکسی | فروش چسب اسلب و سنگ اپوکسی

خرید چسب اپوکسی

خرید چسب اپوکسی را می توان از مرکز فروش چسب اسلب و چسب اپوکسی در تهران با بهترین قیمت و کیفیت انجام داد برای سفارش دهی شما را به این وب سایت دعوت می نماییم.

چسب اپوکسی بر پایه رزین اپوکسی به تولید رسیده و یکی از کاربردی ترین چسب ها در تاریخ از بدو استفاده از چسب می باشد که روز به روز به طرفداران آن افزوده خواهد شد.

چسب های اپوکسی در سه نوع یک جزئی، دو جزئی و سه جزئی تولید و راهی بازار شده اند که چسب اپوکسی دو جزئی یکی از پر فروش ترین آنها محسوب می شود.

خرید چسب اپوکسی دوجزئی

خرید چسب اپوکسی دو جزئی در نمایندگی فروش پایتخت به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است و در سال‌های اخیر بیشترین سفارش دهی به دلیل افزایش مشغله های کاری افراد به صورت غیر حضوری می باشد.

چسب اپوکسی دو جزئی که از دو بخش رزین و هاردنر تشکیل شده و هر دو بخش آن باید به میزان مناسب استفاده شود تا بهترین عملکرد را شاهد باشید به طور مثال اگر میزان هاردنر کم باشد زمان خشک شدن چسب سنگ از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بیشتر خواهد شد و اگر زیاد باشد باعث ترک خوردن چسب می گردد.

برای ثبت سفارش اینترنتی کافیست از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده در انتهای سایت به مدیر فروش مراجعه نمایید تا محصول در اولین فرصت از طریق شرکت‌های حمل و نقل برایتان ارسال گردد.

انواع چسب سنگ در بازار

انواع چسب سنگ در بازار

انواع چسب سنگ در بازار شامل موارد زیر خواهد شد که در برند های متعدد در فروشگاه ها به چشم می خورند:

  1. چسب سنگ پودری محصول نیمه آماده که برای استفاده باید با درصد مشخصی آب ترکیب شود
  2. چسب سنگ خمیری محصول آماده به مصرف که نیاز به ترکیب شدن با آب را ندارد
  3. چسب سنگ اپوکسی محصول به صورت دو جزئی بوده که برای استفاده به هر دو جز آن احتیاج است

برای سفارش دهی هر یک از محصولات نامبرده در بالا در بسته بندی های با حجم های مختلف می توانید با کارشناس فروش سایت ارتباط برقرار نمایید تا متناسب با نیاز خود محصول مورد نظر را تهیه کنید.

قیمت چسب سنگ ضد آب انلاین

قیمت چسب سنگ ضد آب انلاین

یکی از ویژگی های منحصر به فرد چسب های سنگ قابلیت آبگریز بودن این محصول می باشد که موجب شده به راحتی از سنگ ها در نماسازی ساختمان استفاده کرد و از خطر نشتی آب در فصل زمستان با بارش برف و باران جلوگیری نمود‌.

قابل توجه خریداران محترم نکات ایمنی استفاده از چسب سنگ به این صورت می باشد که از عینک و دستکش استفاده نمایید و در صورت تماس احتمالی با چشم فوراً با آب فراوان شستشو دهید همچنین بهترین دمای نگهداری این محصول حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد می باشد.

قیمت چسب سنگ ضد آب آنلاین در این وبسایت نازلترین تعرفه بازار خواهد بود جهت دستیابی به آخرین فایل لیست قیمت می توانید از طریق فضای مجازی واتساپ، تلگرام، اینستاگرام یا آدرس ایمیل با مدیر فروش در ارتباط باشید.

قیمت چسب سنگ نیم کیلویی پومکس

قیمت چسب سنگ نیم کیلویی پومکس

کارخانه پومکس به دلیل بهره مندی از مواد اولیه درجه یک و امکانات و دستگاه ‌های مجهز  این محصول را با کیفیت مرغوب تولید و در بسته بندی های نیم کیلویی راهی بازار کرده است.

قیمت چسب سنگ نیم کیلویی پومکس نسبت به کیفیت عالی این محصول بسیار مناسب می باشد به همین دلیل رضایتمندی خریداران را به همراه داشته و بیشترین سطح سفارشات را سمت خود معطوف نموده است.

علاوه بر درگاه های ارتباطی متقاضیان می توانند نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در یکی از فرم های فروش ثبت و ارسال نمایند تا همکاران ما با آنها تماس حاصل فرمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.