🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک نانو ۵ کیلوگرم

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک نانو

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک نانو در بسته بندی های ۵ کیلوگرم را میتوانید به صورت روزانه از نمایندگی های رسمی که در استان های تهران، اصفهان، کرمان و… در حال فعالیت هستند استعلام بگیرید.

یکی از مصالح ساختمانی مدرن که در صنعت ساخت و ساز جایگاه و اهمیت بسیار زیادی کسب نموده است و درزگیر کاشی و سرامیک نانو می باشد که به دلیل فرآیند تولید آن به عنوان یک عایق ضد آب عمل می کند.

این محصول بر پای تکنولوژی و فناوری نانو به تولید رسیده و در زمان استفاده نیاز به حل شدن در آب یا سیمان را نخواهد داشت از همین رو دارای نحوه اجرای سریع و آسان می باشد.

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک نانو در همه رنگ

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک نانو در همه رنگ در گروه صنعتی دکاردن بسیار مناسب و به صرفه می باشد زیرا این مجموعه توانسته با حذف واسطه ها قیمت پایه را در اختیار خریدار قرار دهد.

در ساختمان ها یکی از محیط هایی که همیشه در معرض آب و رطوبت قرار دارد سرویس های بهداشتی می باشد که به دلیل شستشو با مواد شیمیایی و اسیدی بندکشی میان کاشی ها به مرور زمان از بین خواهد رفت و این کار موجب نفوذ رطوبت به ساختمان خواهد شد بهترین راهکار در این زمینه استفاده از درزگیر کاشی و سرامیک نانو می باشد که باعث ماندگاری بند ها و پیشگیری صددرصد از نفوذ آب می شود.

معایب خمیر درزگیر نانو چیست؟

معایب خمیر درزگیر نانو چیست؟

معایب خمیر درزگیر نانو چیست؟ این پرسش بسیاری از خریداران می باشد در پاسخ به آن باید بگوییم که این محصول همانگونه که از مزایای بیشماری برخوردار است سه عیب نیز دارد که عبارتند از:

  1. استفاده از این محصول برای مسیرهای طولانی که دارای حرکات اتصالی زیاد می باشد توصیه نمی شود
  2. استفاده از این محصول برای مکان هایی با حرکت مداوم مناسب نمی باشد زیرا دارای انعطاف پذیری زیادی نیست.
  3. اگر از ضخامت خمیر درزگیر کم و نازک باشد عملکرد مناسبی نخواهد داشت

قابل توجه مشتریان گرامی در این وبسایت انواع متنوع چسب های ساختمانی، پودر های بندکشی و چسب های درزگیر نانو با برندهای معتبر عرضه شده است که جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره می توانید از  درگاه های ارتباطی با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت چسب درزگیر نانو پودری

قیمت چسب درزگیر نانو پودری

از مهمترین مزیت های چسب درزگیر نانو که مورد توجه پیمانکاران ساختمان قرار گرفته می توان به مواردی همچون ضد جلبک و ضد شوره، آب بندی ۱۰۰ ٪ بند ها، مقاومت بالا در برابر مواد شوینده اسیدی، عمر طولانی تر نسبت به بندکشی های معمولی و … اشاره نمود.

لیست قیمت چسب درزگیر نانو پودری را می توانید از فروشگاه های آنلاین به راحتی و سریع استعلام بگیرید تا با آگاهی بیشتر و اطلاع از قیمت روز بهترین تجربه خرید خود را به ارمغان آورید.

نحوه استفاده از درزگیر نانو چگونه است؟

نحوه استفاده از درزگیر نانو چگونه است؟

نحوه استفاده از درزگیر نانو چگونه است؟ به این صورت می باشد که ابتدا کلیه بند های قدیمی و پوک را تراشیده و تمیز نمایید سپس یک لیتر از درزگیر نانو را با ۳ تا ۴ کیلو گرم از پودر بندکشی یا سیمان ترکیب نمایید تا دوغابی همگن و یک دست حاصل شود بعد محلول حاصله را در سطح مورد نظر پخش و سریعاً با استفاده از دستمال جاذب سطح کاشی ها را پاک نمایید تا فقط بندها از این محلول پر شود.

قابل توجه خریداران گرامی برای تکمیل اطلاعات خود از روش صحیح مصرف می‌توانید از طریقه اطلاعات تماس را شده از مشاورین فروش مجموعه راهنمایی دریافت کنید تا شاهد بهترین عملکرد این محصول باشید.

بهترین درزگیر کاشی و سرامیک در این سایت

فروش بهترین درزگیر کاشی و سرامیک را می توانید از طریق ما انجام دهید. بهترین درزگیر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ چه کیفیتی باید داشته باشد؟ مناسب چه مکانی باید باشد؟

  1. بهترین درزگیر باید کیفیت بالایی داشته باشد
  2. مناسب محیط های آبی باشد
  3. قیمت مناسبی داشته باشد
  4. نیاز مشتری را برطرف کند
  5. تنوع رنگی داشته باشد

طرز استفاده از درزگیر کاشی بدانید؟

طرز استفاده از درزگیر کاشی بسیار آسان است و شما در کوتاهترین زمان می توانید بخش وسیعی از ساختمان را درزگیری نمایید تولید انواع چسب کاشی در تهران انجام می شود.

باید چسب بندکشی را با آب ابتدا ترکیب نمایید و بعد خوب مخلوط کنید تا فعل و انفعالات صورت بگیرد و سپس با کاردک مناسب سطح مورد نظر را از این ماده بپوشانید. بهتر است برای عملکرد بهتر ضخامت چسب بندکشی را زیاد بگیر تا تمامی سطوح پر شود.دقت کنید که فضای مورد نظر تمیز باشد و بد از درزگیری زمان برای خشک شدن بدهید.

پخش بهترین خمیر درزگیر

بهترین خمیر درزگیر را از کجا تهیه نماییم؟ این ماده با بهترین کیفیت در تهران تولید و عرضه می شود و بسیار مناسب برای اسخت و ساز است زیرا راحت می توانید از آن برای درزبندی هر نوع کاشی و سنگ بهره ببرید.

تولید انوا چسب بندکشی در پایتخت صورت می گیرد و چسب های خوبی تولید و ارائه می شود. شما می توانید از آن ها برای درزبندی آجر هم استفاده نمایید. کیفیت فوق العاده خوبی دارد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.