🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت پودر بند کشی پومکس در وزن ۵ کیلوگرم

قیمت پودر بند کشی

قیمت پودر بندکشی برند محبوب پومکس را می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی در وزن ۵ کیلوگرم استعلام بگیرید و با مقایسه با سایر برندها خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

در صنعت ساخت و ساز بندکشی میان کاشی و سرامیک نصب شده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر زیبا سازی کاشی کاری موجب پیشگیری از نشتی آب به زیرساخت ها خواهد شد لذا از مهمترین مصالح ساختمانی مناسب برای این کار می توان به پودر های بندکشی نیمه ماده اشاره نمود.

پودر های بند کشی با توجه به قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارند در انواع متنوع به تولید رسیده اند و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را تهیه نمایند.

قیمت پودر بند کشی سوپر سفید

قیمت پودر بندکشی سوپر سفید را می توانید از مرکز فروش پیش رو استعلام بگیرید و با اطلاع کافی از قیمت‌ ها خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

پودر بندکشی در انواع متنوع به بازار عرضه شده است که برخی از آنها شامل پودر بندکشی رنگی، پودر بندکشی پلیمری، پودر بندکشی ضد آب، پودر بندکشی نانو، پودر بندکشی آنتی باکتریال و غیره می شوند

در تعیین قیمت پودر بندکشی مهمترین عامل سطح کیفیت محصول خواهد بود که طبیعتاً هر چه محصول از مرغوبیت بیشتری برخوردار باشد نرخ ارائه شده آن نیز افزایش می یابد و مشتریان عمده می توانند با خرید مستقیم از تولیدکننده شاهد قیمت خط تولید باشند.

خرید پودر بندکشی رنگی در تهران

خرید پودر بندکشی رنگی در تهران

پودر بندکشی رنگی از محبوب ترین مدل های این محصول می باشد که این امکان را فراهم نموده تا افراد با توجه به طرح و رنگ کاشی و سرامیک به کار رفته از رنگ پودر بندکشی متناسب و هماهنگ با آنها باشد استفاده نمایند.

خرید پودر بندکشی رنگی در تهران را میتوانید به صورت حضوری و اینترنتی انجام دهید بر همین اساس متقاضیانی که امکان مراجعه حضوری را ندارند می توانند به راحتی از طریق وبسایت مقابل سفارشات خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت برایشان ارسال شود.

پایتخت که از موقعیت فروش ویژه ای برخوردار است با هدف تامین نیاز بازار و ارائه محصول به صورت عمده با برترین تولیدکنندگان داخلی در همکاری مستقیم می باشد.

قیمت پودر بندکشی طلایی مرغوب

قیمت پودر بندکشی طلایی مرغوب

اصلی ترین مواد تشکیل دهنده پودر بندکشی شامل موارد زیر خواهد شد:

  • سیمان
  • پودر های معدنی نرم
  • پلیمرهای بهبود دهنده خواص
  • مواد آبگریز و ضد آب کننده
  • پیگمنت

قیمت پودر بندکشی طلایی مرغوب در شرکت بازرگانی دکاردن مناسب ترین قیمت بازار داخلی می باشد که با حذف واسطه ها محصول را از خط تولید در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

در فروشگاه های مصالح ساختمانی پودر بندکشی در انواع برند های متعدد به فروش خواهد رسید که یکی از محبوب ترین آن ها برند پومکس می‌باشد که این محصول را در بسته بندی های استاندارد ۵ کیلویی به بازار عرضه داشته است.

نحوه استفاده از پودر بند کشی ضد آب بدانیم؟

نحوه استفاده از پودر بند کشی ضد آب بدانیم؟

از پودر های بندکشی می توان برای ایجاد استحکام میان انواع کاشی، سرامیک، سنگ، آجر، موزاییک و… استفاده نمود و با قدرت چسبندگی بالا مانع از نفوذ آب شد.

نحوه استفاده از پودر بندکشی ضد آب بدانیم؟ قابل توجه خریداران گرامی برای دریافت نتیجه بدون نقص از این محصول باید میزان ترکیب آب و پودر متناسب باشد و تقریباً برای یک بسته ۲۵ کیلوگرمی پودر ۶ الی ۷ لیتر آب لازم است و باید آنها را به درستی ترکیب نمود بعد از همگن شدن ملات با کمک کاردک پلاستیکی فاصله میان کاشی و سرامیک نصب شده را به خوبی پر نمایید.

جهت اطلاع از سایر نکات مهم در زمان اجرای بند کشی می توانید با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.