🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

بهترین چسب برای چسباندن سرامیک پرسلانی با قیمت ویژه

بهترین چسب برای چسباندن سرامیک

بهترین چسب برای چسباندن سرامیک در انواع مختلف نظیر پرسلانی را می توانید از نمایندگی های فروش رسمی جویا شوید تا با پرداخت قیمت ویژه از حاشیه سود قابل توجهی بهره مند گردید.

در عصر حاضر صنعت ساخت و ساز شاهد تحولات گسترده بوده که یکی از محبوب ترین آنها تولید انواع چسب های کاشی و سرامیک می باشد که یک جایگزین عالی برای ملات های سنتی شده است.

برای انواع متنوع کاشی و سرامیک چسب های مخصوص با برندهای متنوع به تولید رسیده است که مشتریان برای شناخت بهتر محصولات می‌توانند با ما در این وبسایت همراه باشند.

بهترین چسب برای چسباندن سرامیک پرسلانی

بهترین چسب برای چسباندن سرامیک پرسلانی گروه صنعتی دکاردن به بازارهای فروش عرضه کرده است و به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب  مورد استقبال همگان واقع شده است.

سرامیک پرسلان از جدیدترین انواع کاشی و سرامیک محسوب می شود که در چند سال اخیر در ساخت و ساز ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده و طرفداران بسیاری را جذب نموده و معمولاً برای نصب بهتر و سریعتر آنها از چسب های کاشی پرسلان استفاده خواهد شد.

این چسب بر پایه مواد معدنی و سیمان به تولید رسیده است که برای افزایش قدرت چسبندگی و زمان گیرش استاندارد به آن پلیمر ها و افزودنی های مخصوص اضافه گردیده است.

قیمت بهترین چسب کاشی پودری عمده

قیمت بهترین چسب کاشی پودری عمده

قیمت بهترین چسب کاشی پودری عمده را بدون تردد مجموعه‌هایی ارائه می‌دهند که در دو حیطه تولید و توزیع فعالیت داشته و محصول را مستقیماً از کارخانه برای مشتری ارسال می نمایند.

در بازار چسب کاشی پودری با برندهای متنوع مورد خرید و فروش قرار گرفته است که همین موضوع باعث تردید خریداران می شود زیرا برخی افراد سود جو این محصول را با کیفیت ناخالص به فروش می رسانند.

از بهترین و مشهور ترین مارک های تولید کننده چسب کاشی و سرامیک می توان به لیمو فیکس، هنکل، ساروج، ویترا و پومکس اشاره کرد هر یک از این برند ها را می توان با کیفیت تضمین شده در مرکز پخش مقابل دریافت نمایید.

عرضه بهترین چسب کاشی خارجی لیموفیکس

عرضه بهترین چسب کاشی خارجی لیموفیکس

روش مصرف چسب پودری لیمو فیکس شامل موارد زیر می شود:

  1. ابتدا به میزان ۳۰ درصد وزن چسب پودری آب تمیز با حرارت ۲۰ درجه به پودر چسب اضافه نمایید
  2. مواد را به خوبی مخلوط کنید
  3. ۵ دقیقه به مواد استراحت داده سپس دوباره هم بزنید تا کاملاً یکدست شود
  4. سطح مورد نظر را تمیز کرده
  5. چسب را در سطح کار پخش نمایید
  6. با استفاده از کاردک دندانه دار بر روی آن شیار ایجاد کنید
  7. کاشی های مورد نظر را در سطح کار اعمال نمایید

عرضه بهترین چسب کاشی خارجی لیموفیکس به صورت اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده زیرا مشتریان آن را با صرفه کمترین زمان و هزینه ها سفارش و در موعد مشخص در شهر خود تحویل خواهند گرفت.

لیست قیمت چسب سرامیک کف و دیوار

لیست قیمت چسب سرامیک کف و دیوار

از مهم ترین ویژگی های چسب سرامیک با کیفیت عالی می‌توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت، قدرت چسبندگی زیاد، زمان کار پذیری بالا، سازگاری با محیط زیست، مناسب برای سیستم های گرمایش و سرمایش از کف و… اشاره نمود.

شایان ذکر است که در سایت فروش پیشرو علاوه بر تخفیفات فوق العاده برای خرید عمده خدمات ویژه پس از فروش نیز در نظر گرفته شده که موجب اطمینان خاطر برای خریداران می گردد.

لیست قیمت چسب سرامیک کف و دیوار به صورت روزانه در مرکز فروش مقابل اعلام می گردد لذا مشتریان برای دریافت آن می‌توانند از طریق فضای مجازی با مدیریت فروش ارتباط برقرار نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.