🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید انواع چسب بتن از مرکز تهران

انواع چسب بتن

انواع چسب بتن در بزرگترین مرکز خرید چسب های ساختمانی در تهران با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب عرضه خواهد شد لذا جهت سفارش دهی به صورت غیر حضوری این وبسایت را به یاد بسپارید.

برای افزایش مقاومت بتن و همچنین آب‌بند نمودن بتن ها استفاده از انواع چسب بتن رواج پیدا کرده از همین‌رو واحدهای تولیدکننده نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند تا این محصول با کیفیت عالی تولید و به بازار عرضه می گردد.

به طور کلی چسب بتن به صورت مایع و پودری با نام های چسب بتن اپوکسی و چسب بتن لاتکس به تولید رسیده که هر کدام دارای کاربردهای گسترده ای در صنعت ساخت و ساز می باشد.

انواع چسب بتن تهران

انواع چسب بتن تهران به دو شیوه های سنتی و نوین اینترنتی بازارهای فروش تزریق شده اند که میتوان آنها را در دو گروه چسب بتن اپوکسی و چسب بتن لاتکس تقسیم نمود.

چسب بتن اپوکسی به صورت دو جزئی به تولید رسیده که به عنوان آب بند کننده قدرتمند داخلی بتن شناخته می شود و بهترین شیوه استفاده از آن ترکیب دو جزئی با یکدیگر می باشد و برای دریافت نتیجه بهتر بعد از اجرا بر روی سطح بعد از گذشت ۱۰ دقیقه ترمیم انجام شود.

چسب بتن لاتکس به صورت مایع بوده و خاصیت آب بندی داشته که بر پایه لاتکس طراحی شده و می‌تواند با سیمان پرتلند و ماسه یک ملات مقاومتی عالی برای نصب انواع کاشی و سرامیک، سنگ مرمر، موزاییک، کاشی معدنی و سنگهای طبیعی را فراهم نماید.

قیمت چسب بتن مرغوب

قیمت چسب بتن مرغوب

از مهمترین کاربردهای چسب بتن درجه یک می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. خاصیت آب بند نمودن بتن
  2. افزایش قدرت چسبندگی بتن
  3. ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی های سطحی و عمقی
  4. افزایش دوام بتن
  5. نما سازی بر روی بتن قدیمی
  6. تهیه ملات های ترمیمی

قیمت چسب بتن مرغوب در بازارهای فروش نسبت به محصولات ناخالص بالاتر خواهد بود لذا تنها راهکار کاهش قیمت و خرید به صرفه این محصول حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده می باشد.

قابل توجه خریداران محترم شرایط نگهداری این محصول در محیطی با دمای ۵+ درجه سانتیگراد الی ۳۰- درجه سانتی گراد می باشد و تاریخ انقضای آن بعد از تولید تقریباً یک سال خواهد بود.

قیمت چسب ملات ایرانی

قیمت چسب ملات ایرانی

چسب ملات ایرانی در برند های متعدد به تولید رسیده که یکی از پرفروش ترین آنها برند ساروج می باشد که این محصول را در بسته بندی هایی با حجم های مختلف به ویژه سطل های یک کیلویی به بازار عرضه داشته است.

قیمت چسب ملات ایرانی را می توانید از فروشگاه های اینترنتی به راحتی استعلام بگیرید و با مقایسه کردن تعرفه ها بهترین تجربه خرید خود را شاهد باشید.

برخی از مهمترین مزایای این محصول شامل انعطاف پذیری مناسب، مقاومت در برابر نمک های یخ زدا، کاهش ترک ناشی از عدم جمع شدگی، افزایش مقاومت کششی و خمشی، آب بندی استخر ها و منابع آب آشامیدنی، مقاومت سایشی عالی و غیره می شوند.

نحوه استفاده از چسب بتن

نحوه استفاده از چسب بتن

نحوه استفاده از چسب بتن به دو صورت ملاتی و دوغابی می باشد که هر کدام در این صنعت دارای کاربردهای بی شماری می باشند مشتریان برای اطلاع دقیق از نحوه استفاده و همچنین میزان ترکیب مواد می‌توانند با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشند.

علاوه بر درگاه های فضای مجازی و شماره تماس ارائه شده در قسمت مشاوره و فروش مشتریان برای ثبت سفارشات خود می‌توانند مشخصات خود را در فرم های فروش تکمیل و ارسال نمایند تا در اولین فرصت با آنها ارتباط برقرار شود.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.