🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید انواع چسب کاشی در پایتخت

انواع چسب کاشی

انواع چسب کاشی به صورت مستقیم از واحد تولید کننده دریافت و در نمایندگی پایتخت به صورت حضوری و اینترنتی به فروش خواهند رسید.

چسب کاشی یک ماده شیمیایی می باشد که در صنعت ساختمان سازی مدرن جایگزین روش های سنتی برای نصب کاشی و سرامیک گردیده است و به دلیل داشتن استحکام بالا بسیار پرفروش می باشد.

چسب های کاشی در دو نوع خمیری و پودری تهیه شده اند که هر کدام در انواع برند های متعدد تولید و در فروشگاه ها به چشم می خورد برای شناخت بهتر محصول با ما در این وبسایت همراه باشید.

انواع چسب کاشی پودری

انواع چسب کاشی پودری را میتوانید از نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی دریافت نمایید و با بهره مندی از درصد تخفیفات ویژه بیشترین سود را در تجارت خود کسب نمایید.

چسب کاشی پودری یکی از مدل های پرفروش این محصول می باشد که معمولا برای نصب کاشی و سرامیک برای کف به کار برده خواهد شد و به دلیل تولید شدن با سیمان پلیمری از توانایی های زیادی برخوردار است که از مهمترین انواع آن می توان به چسب کاشی پودری کف، دیواری، آب بندی و… اشاره نمود.

برای سفارش عمده چسب کاشی پودری در بسته بندی هایی با حجم های متعدد و با برند های درجه یک می توانید با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را کسب کنید.

قیمت انواع چسب کاشی خمیری با کیفیت

قیمت انواع چسب کاشی خمیری با کیفیت

چسب کاشی خمیری به صورت یک خمیر آماده به مصرف می باشد که معمولا بر پایه رزین های امولسیونی تولید شده و عمده ترین تفاوت چسب کاشی پودری و خمیری نیز همین موضوع می باشد.

با استفاده از چسب کاشی می توان انواع کاشی و سرامیک را بر روی دیوار های مختلف نصب نمود که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • سطوح بتنی
  • سطوح گچی
  • سطوح سیمانی
  • انواع قطعات پیش ساخته
  • سطوح قدیمی کاشی کاری شده
  • و…

قیمت انواع چسب کاشی خمیری با کیفیت با توجه به معیار های بسیاری در مجموعه های مربوطه تصویب و از طریق شرکتهای گوناگون اطلاع رسانی میگردد متقاضیان برای دسترسی به آخرین فایل لیست قیمت می‌توانند از طریق فضای مجازی با کارشناس فروش در ارتباط باشند.

قیمت چسب کاشی کوچک در سایت

قیمت چسب کاشی کوچک در سایت

چند مورد از ویژگی های منحصر به فرد چسب کاشی کوچک که سبب فروش بالای این محصول گردیده سرعت اجرای بالا، کیفیت درجه یک، قدرت چسبندگی مناسب و … می باشد.

قیمت چسب کاشی کوچک در سایت مقابل ارزان ترین تعرفه بازار داخلی خواهد بود که با کوتاه کردن دست دلالان موفق به ارائه محصول از خط تولید گردیده است برای سفارش دهی کافیست به مشاور فروش مراجعه نمایید و با مشاهده کاتالوگ محصولات انتخابی متناسب با نیاز خود انجام دهید.

مقدار استفاده از چسب کاشی پودری در هر متر مربع بستگی به هموار و نا هموار بودن سطح دارد تقریباً برای چسباندن کاشی و سرامیک در هر متر مربع به ۳ تا ۵ کیلو گرم چسب کاشی پودری احتیاج است.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج درجه ۱

لیست قیمت چسب کاشی ساروج درجه 1

کارخانه ساروج یکی از برندهای معتبر تولید چسب کاشی می باشد که با ارائه کیفیت مطلوب در ازای قیمت مناسب در مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

مقدار استفاده از چسب کاشی خمیری نسبت به پودری متفاوت خواهد و با توجه به میزان ناهمواری ها و تخلخل است ها تقریباً برای یک مترمربع ۵ تا ۶ کیلوگرم چسب نیاز می باشد

لیست قیمت چسب کاشی ساروج درجه ۱ را میتوانید از این مجموعه استعلام بگیرید و با مقایسه نمودن قیمت ها در برندهای مختلف خریدی مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.