🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

پخش و قیمت عایق جایگزین ایزوگام

قیمت عایق جایگزین ایزوگام

قیمت عایق جایگزین ایزوگام در برندهای مختلف متغیر می باشد لذا مراکز پخش رسمی با حذف واسطه ها موفق به ارائه بهترین قیمت بازار گردیده ‌اند.

عایق جایگزین ایزوگام محصولی مدرن می باشد که با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه نانو به تولید رسیده و توانسته با وجود کاربردهای گسترده در ساختمان سازی جایگاه ویژه را کسب نماید.

عایق جایگزین ایزوگام با پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت باعث افزایش عمر مفید ساختمان و همچنین جلوگیری از بروز خسارت ها با هزینه های گزاف خواهد شد و به دلیل داشتن قیمت مقرون به صرفه محصولی کاملا اقتصادی می باشد.

قیمت عایق جایگزین ایزوگام ضد آب

قیمت عایق جایگزین ایزوگام ضد آب در مرکز فروش پایتخت نازلترین تعرفه بازار خواهد بود مشتریان برای دسترسی غیر حضوری به لیست قیمت ها میتوانند از طریق این وب سایت اقدام نمایند.

ایزوگام پوششی مقاوم می باشد که بیشتر در گذشته با هدف پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت بر روی پشت بام ها و همچنین استخر ها نصب می شد که به دلیل وجود معایبی که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است چسب های رطوبتی نانو جایگزین آن شده‌اند.

از مهمترین معایب استفاده از ایزوگام می توان به داشتن طول عمر کوتاه، هزینه های بالا نسبت به دیگر روش های عایق بندی، عدم مقاومت در برابر تابش مستقیم آفتاب، امکان آتش سوزی در زمان اجرا، فاسد شدن عایق بعد از گذشت ۶ ماه، صرف زمان زیاد برای اجرا و… اشاره نمود.

قیمت عایق رطوبتی مایع پومکس

قیمت عایق رطوبتی مایع پومکس

عایق های رطوبتی در انواع متنوع به بازارهای فروش عرضه  شده اند که عایق رطوبتی مایع در برند محبوب پومکس یکی از پر فروش ترین ها محسوب می شوند.

با استفاده از این محصول به دلیل داشتن خاصیت ضد آب می توان در محیط های در معرض تماس مستقیم با آب مانند نمای خارجی ساختمان، سرویس های بهداشتی، حمام و همچنین نمای داخلی، سطوح بتنی، آجری و… استفاده نمود.

قیمت عایق رطوبتی مایع پومکس با در نظر گرفتن پارامترهای گوناگونی تعیین خواهد شد که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. کارخانه تولید کننده
  2. حجم بسته بندی
  3. نوسان هزینه مواد اولیه
  4. نوع و مدل بسته بندی
  5. برآورد هزینه های تولید
  6. درجه کیفیت
  7. تحولات اقتصادی کشور

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر ۳۰ کیلویی

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر 30 کیلویی

برخی از مهمترین مزیت های عایق رطوبتی نانو پلیمر شامل نحوه اجرای بسیار سریع بدون نیاز به افراد متخصص، قدرت پیشگیری از نفوذ آب صد درصد، به صرفه بودن هزینه ها، قدرت چسبندگی بالا، افزایش دوام عمر سازه و… می شوند.

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر ۳۰ کیلویی به صورت روزانه در شرکت تجاری دکاردن ارائه می گردد برای دسترسی مستقیم به فایل لیست قیمت می توانید از طریق فضای مجازی با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

قیمت و کیفیت همواره با یکدیگر در رابطه مستقیم خواهند بود در نتیجه بهترین راهکار دریافت محصولات اصل و مرغوب با قیمت مناسب و زیر تعرفه بازار خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان می باشد.

نمایندگی فروش عایق نانو در تهران

نمایندگی فروش عایق نانو در تهران

با استفاده از عایق نانو می توان محیط های مختلف از جمله سقف های شیب دار، پشت بام، جکوزی، حمام، استخر و… را عایق بندی نمود.

نمایندگی فروش عایق نانو در تهران توانسته و فراهم نمودن شرایط خرید فوق‌العاده برای مشتریان در اقسام نقاط کشور بیشترین سطح سفارش را به خود اختصاص دهد.

در صورت خرید غیر حضوری از نمایندگی پایتخت از مزایای بیشماری بهره مند خواهید شد که مهمترین آنها شامل حذف واسطه ها و دلالان، پرداخت قیمت مناسب، تضمین کیفیت، بهره مندی از تخفیفات و خدمات پس از فروش، امکان مشاهده بروزرسانی تعرفه ها و… می‌شوند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.