🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

انواع چسب سرامیک | پخش بهترین چسب کاشی

انواع چسب سرامیک

انواع چسب سرامیک با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب در نمایندگی های پخش که در زمینه عرضه  بهترین چسب های کاشی فعال هستند ارائه خواهد شد.

چسب سرامیک که برای نصب انواع مختلف کاشی و سرامیک به کار برده خواهد شد دارای انواع متنوع می باشد که میتوان آنها را در دو تیپ چسب کاشی پودری و چسب کاشی خمیری تقسیم نمود.

چسب سرامیک به دلیل داشتن فرمولاسیون تولید متفاوت دارای قابلیت های ویژه تری نسبت به ملات های سنتی می باشد به همین دلیل بیشترین فروش را در بازار داخلی به خود اختصاص داده است.

انواع چسب سرامیک مرغوب

انواع چسب سرامیک مرغوب در این مجموعه با بهترین شرایط عرضه خواهد شد مشتریان برای سفارش دهی می‌توانند به راحتی اقدام نمایند و با صرف کمترین زمان و هزینه محصول مورد نظر را تهیه کنند.

چسب سرامیک پودری یکی از پر فروش ترین  مدل های این محصول در بازار می باشد که بر بایه سیمان و پلیمر ها تولید شده و برای استفاده باید با میزان مشخصی آب ترکیب گردد تا ملات یکدست حاصل شود.

در بازار های فروش انواع چسب سرامیک در برند های متعدد مورد خرید و خواهد قرار گرفته که سریع ترین روش تهیه آن سر زدن به فروشگاه آنلاین معتبر که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند می باشد.

قیمت چسب کاشی پودری

قیمت چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری بعد از خشک شدن در برابر نفوذ آب و رطوبت کاملاً مقاوم خواهد بود در نتیجه از این محصول می توان برای نصب کاشی و سرامیک محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی، حمام و… استفاده نمود.

قیمت چسب کاشی پودری نسبت به چسب کاشی خمیری بسیار به صرفه تر خواهد بود و این موضوع یکی از اصلی ترین مزایای چسب کاشی پودری نسبت به خمیری می باشد در نتیجه بیشترین سطح سفارشی را به خود اختصاص داده است.

از اصلی ترین معایب استفاده از دوغاب سیمان و ماسه که روش سنتی بوده برای نصب کاشی و سرامیک بوده می توان به  صرف زمان زیاد برای اجرای عملیات، قدرت چسبندگی و استحکام کم، امکان نفوذ پذیری رطوبت، افزایش هزینه ها و… می باشد.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی خمیری

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی خمیری

از پرفروش ترین برند های چسب کاشی خمیری در بازار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چسب کاشی ساروج
  • چسب کاشی شیمی ساختمان
  • چسب کاشی لیموفیکس
  • چسب کاشی پومکس
  • چسب کاشی هنکل
  • چسب کاشی آکام گستر

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی خمیری در بازارهای فروش ثابت می باشد و بستگی به درجه کیفیت، برند تولید کننده و شرایط اقتصادی کشور خواهد داشت.

از مهمترین خواص و اثرات چسب کاشی که در صنعت ساخت و ساز توجهات زیادی را سمت خود جلب نموده می توان به مقاومت عالی در برابر گرما، سرما و رطوبت، مقاوم در برابر لغزش، افزایش استحکام، مقاومت و قدرت چسبندگی فوق العاده، سرعت اجرای بالا و کاربرد آسان، بدون افت حجم و ترک خوردگی و غیره اشاره داشت.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج در سایت

لیست قیمت چسب کاشی ساروج در سایت

کارخانه ساروج از جمله مجموعه هایی می باشد که برای حفظ جایگاه خود در بازار رقابتی فروش این محصول توانسته بهترین کیفیت ها را متناسب با استانداردهای جهانی تولید و با قیمت مناسب عرضه نماید.

قابل توجه خریداران محترم بهترین شرایط نگهداری این محصول به مدت یک سال در بسته بندی اولیه و در محیطی با دمای ۱۰ الی ۳۰ درجه سانتیگراد به دور از تابش مستقیم آفتاب، سرما و یخبندان باشد.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج در سایت پیشرو به صورت روزانه اطلاع رسانی میگردد مشتریان برای مشاهده‌ آن می‌توانند از طریق فضای مجازی  ( واتساپ، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، ایمیل ) به کارشناس فروش سایت مراجعه نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.