🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید اینترنتی چسب بتن در بازار تهران

خرید اینترنتی چسب بتن

خرید اینترنتی چسب بتن را می توانید از مجموعه های معتبر در بازار تهران انجام دهید و با کسب بیشترین حاشیه سود بهترین تجربه خرید را برای خود به ارمغان آورید.

یکی از کاربردی ترین محصولات در صنعت ساختمان سازی چسب بتن می باشد که دو گروه چسب بتن اپوکسی و چسب بتن لاتکس تولید و به بازار های فروش عرضه داشته شده است.

به طور کلی فرایند تولید چسب بتن به گونه ای می باشد که بعد از استفاده چه به صورت خالص و یا در زمان استفاده در ملات کاملاً بی رنگ خواهد بود و از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد.

خرید اینترنتی چسب بتن مایع

خرید اینترنتی چسب بتن مایع را میتوانید به صورت عمده با بهترین قیمت و کیفیت بازار در این وب سایت انجام دهید و با تحویل به موقع محصول در شهر خود از طریق شرکت های حمل و نقل در زمان و هزینه ها صرفه جویی نمایید.

چسب بتن مایع از نوع لاتکس خواهد بود که بر پایه لاتکس طراحی شده و می‌توان آن را به همراه ماسه و سیمان پرتلند ترکیب نمود تا یک ملات عالی با قدرت چسبندگی فوق العاده و مقاومت بالا را برای نصب سرامیک، کاشی معدنی، موزاییک، سنگ مرمر، آجر های لعاب دار و همچنین سنگ های طبیعی را بر روی دیوارها و کف مهیا سازد.

قیمت چسب بتن مایع در تهران

قیمت چسب بتن مایع در تهران

برخی از مهمترین موارد کاربرد چسب بتن مایع شامل تهیه ملات و بتن آب بند جهت عایق کاری استخر ها و آبنما ها، نماسازی و جهت صافکاری سطوح بتن اکسپوز، تهیه ملات جهت نصب سرامیک و سنگ، جهت تقویت چسب کاشی پودری و… می شوند.

قیمت چسب بتن مایع در تهران به صورت روزانه اطلاع رسانی می گردد متقاضیان برای دستیابی به آخرین فایل لیست قیمت می تواند از طریق فضای مجازی به مدیر فروش این مجموعه مراجعه نمایند.

قیمت خرید مواد اولیه برای تولید چسب بتن مایع متغیر می باشد و بستگی به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار ارز خواهد داشت در نتیجه قیمت نهایی چسب بتن مایع در نوسان بوده و معمولاً به صورت روزانه از طریق مجموعه های مختلف اعلام می گردد.

انواع چسب بتن مرغوب

انواع چسب بتن مرغوب

به طور کلی می توان انواع چسب بتن را در دو گروه مختلف تقسیم بندی نمود که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  • چسب بتن لاتکس این محصول به صورت مایع بوده و دارای خاصیت آب بندی می باشد که از آن می توان به عنوان لایه پیوند زا در ترمیم سازه استفاده نمود.
  • چسب بتن اپوکسی این محصول به صورت دو جزئی بوده که از دو بخش رزین و هاردنر تشکیل شده و باعث افزایش دوام و همچنین قدرت چسبندگی بتن خواهد شد

انواع چسب بتن مرغوب را میتوانید با کیفیت تضمین شده از شرکت بازرگانی دکاردن دریافت نمایید و با اطمینان خاطر از سطح کیفیت محصولات و همچنین پرداخت قیمت مناسب همواره از خرید خود رضایت مند باشید.

نحوه استفاده از چسب بتن آسان

نحوه استفاده از چسب بتن آسان

برای استفاده از چسب بتن اپوکسی بهترین روش ترکیب آنها با یکدیگر و میکس شدن آنها طی چند دقیقه می باشد سپس با برس بر روی سطح مورد نظر استفاده نمایید.

نحوه استفاده از چسب بتن آسان می باشد و به مهارت و تخصص خاصی نیاز نیست و متقاضیان می‌توانند به روش دوغابی و ملاتی از این محصول استفاده نمایند.

برای سفارش دهی عمده این محصول از سراسر ایران علاوه بر درگاه های ارتباطی ارائه شده میتوانید مشخصات خود نام نام خانوادگی و شماره تماس را در فرم های ارشد ثبت و ارسال نمایید

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.