🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید چسب بتن مایع اینترنتی در بازار ایران

خرید چسب بتن

خرید چسب بتن  با بهترین قیمت بازار را در مجموعه دکاردن تجربه نمایید که مشتریان می توانند با صرف کم ترین هزینه، بهترین چسب بتن موجود در بازاذ را از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایند.

چسب بتن در ترکیب با بتن و ملات های ساخته شده از آنگونه سیمان و آهک موجب افزایش پایداری کششی وجلوگیری از ایجاد ترک در ملات می شود همچنین چسب بتن خوب قابل استفاده با گچ نیز می باشد و کارائی و حالت خمیری و روانی بتن و ملات بازپسین را بالامی برد.

چسب بتن خوب موجب افزایش مقاومت خمشی بتن را الی حداکثر ۵۰% می شود در ضمن با به کارگیری این چسب بتن و افزایش چسبندگی بتن و پایداری سایشی بتن نیر بالا می برد، در ضمن با اضافه کردن این چسب بتن و تفریق نفوذ آب و مواد کیمیایی و افزایش مقاومت تأثیر چشم گیری در روبرو یخبندان و یخ زدن بتن و ملات دارد

خرید چسب بتن اینترنتی از سایت

خرید چسب بتن خرید چسب بتن در مجموعه دکاردن با نازل ترین قیمت را از دست ندهید، که با صرف کم ترین هزینه می توانید بهترین نسکافه کیلویی را خریداری کنید و پس از ثبت سفارش محصول را در سریع ترین زمان دریافت کنید.

در صورت خرید علاوه بر اینکه سود بالایی را جذب می کنید نیز، از خدمات ارسال پس از فروش آن مجموعه بهره مند می گردید تا محصول به راحتی در مقصد دریافت شود.

چنانچه محصول دچار نقض یا مشکل از لحاظ بسته بندی و تاریخ انقاضا بود می توانید یا کارشناسان آن هماهنگی لازم را جهت برگشت و تعویض محصول انجام داد زیرا رضایت مشتریان الویت اصلی در خرید و فروش چسب بتن است

قیمت چسب بتن استخر لاتکس و ضد آب

قیمت چسب بتن استخر لاتکس را با مراجعه به کارشناسان فروش می توانید استعلام بگیرید و نیز در صورت ثبت سفارش همین حالا با شماره ی مشاوران فروش ارتباط برقرار کنید.

البته قیمت چسب بتن مایع علاوه بر اینکه بستگی به برند آن دارد نیز، کیفیت محصول تاثیر به سزایی در تعیین قیمت دارد و نیز هرچه محصول از کیفیت بالا تری برخوردار باشد نیز دارای قیمت بیشتری است.

امروزه چسب بتن در بازار دارای نوسانات قیمت می باشد که شایسته است بدانید انواع چسب بتن در بازار دارای قیمت های متفاوتی است و برای دریافت می توانید به آن مراجعه فرمایید.

قیمت چسب بتن مایع در انواع مختلف در بازار

برای  اینکه توانید به مجموعه تخصصی فروش چسب بتن دکاردن مراجعه فرمایید و این محصول را با صرف پایین ترین هزینه دریافت کنید تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

بازرگانی دکاردن یکی از عرضه کنندگان چسب بتن با کیفیت و ارزان در سراسر کشور است که ارسال به موقع و بدون درد سر این محصول موجب شده روز به روز به طرفداران آن افزوده گردد.

چسب بتن مایع از پر فروش ترین چسب ها در سراسر کشور است که به دلیل قیمت مناسب و فرمولاسیون عالی که دارد، از تقاضای بالایی برخوردار است.

طریقه مصرف چسب بتن ساروج چطوره؟

چسب بتن را به ازای هر کیسه سیمان ۴ لیتر استفاده نمایید و خوب ترکیب شود و برای چسب پودری باید به مقدار ۱ تا ۲ لیتر از چسب بتن استحکامی استفاده شود.

چسب بتن کاربرد های مختلفی دارد. چسب بتن  بدون نیاز به اضافه کردن آب می باشد و هموژن است چسب بتن پایداری کششی و خمشی بالایی دارد و تاثیر در بالابردن افزایش دوام بتن گچ و آهک نیز دارد اما مهمترین خاصیتی که چسب بتن خوب دارد بالا بردن چسبندگی در بتن است. چسب بتن ، برای افزایش چسبندگی بتن بازپسین به هدف چسبیدن به بتن کهنه در موارد مختلف از قبیل تعمیر سازه های بتنی کاربرد دارد.

برای اجرا از ماله دندانه دار بهره‌گیری کنید . برای خودداری از ساختن پوسته بر روی ملات بیشینه به وسعت یک مترمربع پخش نمایید. کاشی های خشک را روی ملات قرار داده و با کمی جنبش چرخشی از تماس کامل آنها با ملات مطمئن شوید . وقتی کاشی ها در چگونگی پایانی قرار گرفتند به کمک یک ماله چوبی به آهستگی روی آنها ضربه بزنید . دست کم ۲۴ ساعت بعد خشک می شود. . به خصوص اگر نصب کاشی در معرض رطوبت همیشگی قرار دارد ، یا جهت نصب وسایل سنگین تزئینی توصیه می شود که از ملات سفت بهره‌گیری کنید و با خفگی بر روی کاشی از تعویض کامل آن در ملات مطمئن شوید . برآمدگی و فرورفتگی پشت کاشی ها باید با ملات پوشش داده شوند . و بهتر است پشت کاشی را نیز به ملات آغشته نمایید لغایت تماس کامل چسب تضمین گردد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.