🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

فروش بهترین مواد برای بندکشی سرامیک در نمایندگی

بهترین مواد برای بندکشی سرامیک

بهترین مواد برای بندکشی سرامیک را میتوانید از نمایندگی فروش در تهران جویا شوید زیرا به دلیل موقعیت اقتصادی بسیار عالی که دارد واحدهای تولیدی در سراسر کشور بهترین محصولات خود را از طریق این مجموعه عرضه می نمایند.

پودرهای بندکشی نانو یکی از بهترین و پرفروش ترین مواد برای بند کشی کاشی و سرامیک محسوب می‌شوند که به دلیل کاربردهای گسترده مورد استقبال فعالان در حوزه صنعت ساخت و ساز قرار گرفته اند.

در فضاهای مرطوب مانند سرویس های بهداشتی و آشپزخانه برای جلوگیری از نفوذ آب به ساختمان از کاشی و سرامیک استفاده شده از همین رو باید برای بندکشی از موادی با کیفیت عالی و قابلیت آبگریزی زیاد استفاده شود.

بهترین مواد برای بندکشی سرامیک در نمایندگی

بهترین‌ مواد برای بندکشی سرامیک در نمایندگی دکاردن با مناسب ترین قیمت بازار عرضه خواهند شد مشتریان برای دریافت فایل کامل محصولات و شناخت برندهای تولید کننده میتوانند از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی با مدیریت فروش ارتباط برقرار نمایند.

سطح کیفیت یکی از مهم ترین ملاک ها در زمان تهیه محصول محسوب می‌شود زیرا محصولاتی که در فرآیند تولید آنها از مواد ناخالص استفاده شده دارای عملکردی ضعیف خواهند بود.

پودر بندکشی دارای مزیت های بیشمار می باشند که مهمترین آنها شامل پرداخت هزینه پایین، اجرای آسان، آب بندی بدون تخریب، سرعت بالای اجرا، آب بندی بدون تغییر رنگ و صد در صد تضمینی و … می شود.

خرید پودر بندکشی سفید ۲۰ کیلویی بدومیکس

خرید پودر بندکشی سفید ۲۰ کیلویی بدومیکس

خرید پودر بندکشی سفید ۲۰ کیلویی بدومیکس را میتوانید به صورت عمده و با بهترین شرایط از فروشگاه‌های آنلاین انجام دهید از مهمترین مزایای خرید غیر حضوری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارتباط مستقیم با کارخانه تولیدی
  • دریافت محصول با کیفیت درجه یک
  • پرداخت قیمت کف بازار
  • صرفه جویی در زمان
  • امکان دریافت لیست به روز قیمت ها
  • امکان سفارش از سراسر کشور
  • حذف هزینه های بیهوده
  • بهره مندی از مشاوره تخصصی رایگان
  • دریافت تخفیفات فوق العاده

کارخانه لیموفیکس یکی از محبوب ترین برندهای تولید انواع چسب های ساختمانی و پودر های بندکشی می‌باشد که با هدف جلب رضایت خریداران همواره محصولات را با کیفیت ممتاز و زیر نظر کارشناسان مجرب مطابق استانداردهای جهانی تولید و به بازار تزریق کرده است.

فروش و قیمت پودر بندکشی ضد آب

فروش و قیمت پودر بندکشی ضد آب

از پودر بندکشی ضد آب میتوان ‌برای پر نمودن کلیه بند ‌ها و درز های میان  کاشی،  سرامیک، سنگ، موزاییک و … استفاده نمود.

بهترین شرایط فروش و قیمت پودر بندکشی ضد آب را مجموعه‌هایی ارائه خواهند داد که با تولید کننده در رابطه مستقیم باشند یعنی محصول را با قیمت خط تولید به دست خریدار برسانند.

مشتریان گرامی چنانچه قصد ثبت سفارشات خود را دارند می توانند از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه ارتباط برقرار نمایند و با دریافت مشاوره خریدی مطمئن را تجربه نمایند.

نحوه استفاده اسان از پودر بند کشی

نحوه استفاده اسان از پودر بند کشی

نحوه استفاده آسان از چسب بند کشی باعث شده که روز به روز به طرفداران این محصول افزوده شود قابل توجه خریداران گرامی روش مصرف این محصول به این صورت می باشد که بعد از تمیز نمودن سطح زیر کار پودر بندکشی را با آب به نسبت ۳ به ۱ مخلوط نمایید و بعد از به دست آمدن ملات یک دست با استفاده از کاردک پلاستیکی آن را در بین بند ها اعمال نماید لذا فراموش نشود که سطح کار به مدت ۲۴ ساعت مرطوب نگه داشته شود.

قابل توجه خریداران گرامی این محصول در بسته بندی اولیه و در دمای ۱۵ الی ۲۵ درجه به دور از نم و رطوبت و همچنین تابش مستقیم آفتاب به مدت یک سال قابلیت نگهداری خواهد داشت.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.