🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت خمیر بند کشی ضد آب برای درزگیری کاشی

قیمت خمیر بند کشی را می توانید از شرکت های معتبر دریافت نمایید و بهترین چسب بندکشی در این مجموعه عرضه می شود. که در بسته بندی ۵ کیلویی می باشد.

شما می توانید قیمت پودر بندکشی نانو را از این مرکز دریافت نمایید. ایران یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه محصولات ساختمانی است و از این رو می توانید بهترین ها را از شرکتهای تهرانی دریافت نمایید.

قیمت برندهای مختلف پودر بندکشی متفاوت است اما باید بدانید که این محصول بسیار مورد توجه و استقبال می باشد و شما می توانید هر ماده ای را از ما تهیه کنید و در ساخت و ساز از آن بهره ببرید.

قیمت خمیر بند کشی

قیمت خمیر بند کشی نسبت به مواد سنتی بسیار خوب است و دارای مزیتهای زیادی برای سازندگان می باشد. از این رو می توانید از این چسب استفاده خوبی داشته باشید و درگیری مناسبی را انجام بدهید.

  1. کار با چسب بندکشی آسان است
  2. اجرای کار سریع است
  3. ماندگاری بالایی دارد
  4. در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم است
  5. امکان ریزش و ترک در طول زمان ندارد

مشخصات فنی چسب بندکشی یا خمیر بندکشی

  1. در بسته بندی ۵ کیلویی است
  2. پودری شکل است
  3. ضد آب است
  4. تنوع رنگی دارد
  5. نیروی کششی بالای ۱ نیوتن است

زمان نگهداری چسب بندکشی

در فضای مناسب و دور از رطوبت و نور خورشید تا ۱ سال در بسته بندی اولیه قابل حفظ و نگهداری است

قیمت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب مرغوب

شما می توانید از این ماده استفاده خوبی داشته باشید و قیمت خمیری درزگیری و بندکشی ضد آب مناسبتر از مواد قدیمی است و مزیتهای زیادی دارد که در بالا اشاره شده. شما می توانید از محصولات ساختمانی مرغوب استفاده زیادی داشته باشید و بهترین ها را از ما خرید نمایید.

هر نوع مصالحی را می توانید با این ماده درزگیری کنید که شامل:

  • آجر
  • سنگ
  • کاشی
  • سرامیک
  • اسلب

کار با چسب بندکشی آسان است و کلا می توانید بهترین چسب کاشی و سرامیک یا چسب بتن را از این مجموعه زیر قیمت بازار و نرخ خوب و کیفیت ایده آل تهیه نمایید. بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

نحوه استفاده از درزگیر نانو چطور است؟

همانطور که مطرح شد کار با این ماده بسیار خوب است و آسان می باشد و شما می توانید این ماده را با آب ترکیب و خوب مخلوط کنید و میزان آب برای هر بسته ۵ کیلویی ۱ تا ۲ لیتر است و می توانید از چسب بتن استحکامی برای افزایش مقاومت آن هم استفاده نمایید. که در این حالت مقدار آب را می توانید کمتر اضافه نمایید.

باید زیر کار تمیز باشد و خشک باشد و با کاردک نرم و زاویه ۴۵ درجه می توانید از این چسب باری پر کردن درزها استفاده نمایید از این رو بعد از خشک شدن با پارچه نرم تمیز و استفاده کنید.

فروش بهترین خمیر درزگیر

بهترین خمیری درزگیر را از کجا بخریم؟ آیا این ماده مناسب برای درزگیری است؟ باید بدانید پودر بندکشی یکی از مواد عالی در صنعت ساختمان است و استفاده زیادی از آن می شود. شما می توانید به راحتی با آن درزها را پ کنید.

فروش محصولات ساختمانی و چسب های کاشی و سرامیک از این مجموعه امکان دارد. و خرید اینترنتی پودر بندکشی رنگی در چند سال اخیر رایج شده و شما می توانید این ماده را تهیه کنید و یا برای چسباندن سرامیک از بهترین پودر استفاده کنید و قیمت پودر سرامیک بسیار عالی عرضه می شود.

معایب خمیر درزگیر نانو چیست؟

مزیتهای این ماده بسیار زیادی است و معایب خمیر درزگیر نانو بسیار اندک و قابل تعمق است که بتوانید ماده ای را تهیه کنی که در بسیار مزیت داشته و استفاده خوبی از آن می توانید بکنید.

  • این ماده در هر فضایی قابل استفاده است
  • ضد آب است
  • ماندگاری بالایی دارد
  • اما در برابر حرکات زیادی شاید مقاومت کمتری داشته باشد
  • و بهتر است لایه ضخیم از آن برای درزگیری استفاده شود و کمتر باشد جواب نمی دهد

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.