🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت مواد آب بند کننده بتن در تهران

قیمت مواد آب بند کننده بتن

قیمت مواد آب بند کننده بتن به صورت روزانه در نمایندگی تهران اطلاع رسانی می گردد برای مشاهده آخرین فایل لیست قیمت می توانید به صورت غیر حضوری نیز اقدام فرمایید.

نفوذپذیری آب و رطوبت به بتن تاثیر زیادی در کاهش دوام سازه های بتنی خواهد داشت به همین دلیل پیمانکاران و مجریان ساختمانی به استفاده از مواد آب بند کننده بتن روی آورده اند تا از بروز مشکلات اساسی در سازه های بتنی جلوگیری نمایند.

مواد آب بند کننده بتن به دلیل داشتن خواص پلیمری و ساختار متفاوت از نفوذ آب و رطوبت به صورت صددرصد پیشگیری خواهد کرد جهت شناخت بهتر این محصول به ادامه مقاله مراجعه نمایید.

قیمت مواد آب بند کننده بتن پومکس

قیمت مواد آب بند کننده بتن پومکس در این مجموعه در مقایسه با سایر برند ها بسیار مناسب خواهد بود زیرا مستقیماً و بدون واسطه از درب کارخانه در اختیار مشتریان عمده قرار گرفته است.

از مواد آب بند کننده می توان برای آب بندی محیط های مختلف از جمله استخر ها، پشت‌بام ‌ها، تراس ها، مخازن آب و فاضلاب، سرویس های بهداشتی، نمای ساختمان، ملات کاشی، سرامیک و سنگ کاری و… استفاده نمود.

در بازارها فروش مواد آب بندی بتن در برندهای مختلف مورد معامله قرار گرفته‌اند که هر کدام از نظر سطح کیفیت و قیمت گذاری متفاوت می باشند لذا مشتریان برای دریافت بهترین قیمت و کیفیت می توانند به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند.

خرید مواد آب بندی واترپروف

خرید مواد آب بندی واترپروف

به طور کلی واترپروف به صورت پودری و مایع به تولید رسیده که مدل پودری بر پایه اسیدهای چرب و مدل مایع از اسیدهای چرب غیر آلی و روان کننده ها تشکیل شده‌اند و می توانند با پر کردن فضاهای خالی و منافذ ریز به هم پیوسته از نفوذ نم و رطوبت به داخل بتن به صورت ۱۰۰ درصد جلوگیری می نماید.

برخی از مهمترین مزایای استفاده از واترپروف مایع شامل موارد زیر می شود:

  1. مقاومت عالی در برابر نمک های یخ زدا
  2. پیشگیری تضمینی از نفوذ رطوبت به داخل بتن
  3. جلوگیری از نفوذ یون کلر و همچنین دیگر مواد شیمیایی به بتن
  4. مناسب جهت استفاده در بتن مسلح و غیر مسلح
  5. کاهش میزان آب مصرفی در مخلوط
  6. افزایش میزان دانسیته بتن

خرید مواد آب بندی واترپروف در صنعت ساخت و ساز مدرن بسیار رواج پیدا کرده و پیمانکاران به دلیل کاربردهای گسترده این محصول اقدام به خرید عمده این محصول می نمایند.

قیمت چسب آب بندی استخری در سایت

قیمت چسب آب بندی استخری در سایت

در گذشته برای آب بندی استخر از روش‌های سنتی استفاده شده اما امروزه چسب های آب بندی استخری که با مواد پلیمری تشکیل شده‌اند جایگزین آنها شده و به دلیل مقاومت عالی در برابر آب و رطوبت و همچنین به صرفه بودن از نظر اقتصادی مورد استقبال اکیپ های پیمانکار ساخت استخر قرار گرفته‌اند.

قیمت چسب آب بندی استخری در سایت مقابل به صورت مصوب و کارخانه ای می باشد برای مشاهده آخرین به روز رسانی تعرفه ها می توانید از طریق فضای مجازی به کارشناس فروش سایت مراجعه نمایید.

قیمت چسب نانو برای استخر  ۲۰ کیلویی

قیمت چسب نانو برای استخر  20 کیلویی

چسب های نانو که با بهره مندی از فناوری پیشرفته نانو به تولید رسیدند علاوه بر پیشگیری از نفوذ رطوبت از رشد و تکثیر باکتری ها و جلبک جلوگیری نموده و در برابر تغییرات دمایی آب و هوا نیز مقاوم می باشند.

قیمت چسب نانو برای استخر ۲۰ کیلویی با توجه به برند تولید کننده و همچنین شرایط اقتصادی کشور تعیین خواهد شد و از طریق مجموعه های مختلف اطلاع رسانی میگردد.

مشتریان عمده برای ثبت سفارشات خود می‌توانند نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های فروش ثبت و ارسال نمایند تا مدیریت فروش در اولین فرصت با آنها ارتباط برقرار نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.