🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال و ضد آب لیموفیکس

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال و ضد آب در برند محبوب لیموفیکس در بازار داخلی بسیار مناسب خواهد بود به همین دلیل مورد استقبال ویژه خریداران و فعالان در صنعت ساخت و ساز قرار گرفته است.

یکی از مهمترین فعالیت ها در صنعت ساخت و ساز بندکشی کاشی و سرامیک می باشد و در سال های اخیر که شاهد پیشرفت های عظیمی که در مصالح ساختمانی از نظر فنی و کیفی بوده ایم پودر های بندکشی با قابلیت های منحصر به فرد به تولید رسیده اند.

به کمک پودر های بندکشی می توان حد فاصله میان کاشی، سرامیک، سنگ و آجر های نصب شده را به راحتی پر نمود تا علاوه بر زیبایی ظاهری از  نفوذ رطوبت جلوگیری کرد

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال و ضد آب

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال و ضد آب با در نظر گرفتن معیارهای همچون درجه کیفیت، برند تولید کننده، قیمت خرید مواد اولیه، شرایط اقتصادی کشور، تحولات بازار ارز و حجم بسته بندی تعیین و اطلاع رسانی می گردد.

تحت نظر کارشناسان متخصص و در کارگاه های مجهز پودر بندکشی با توجه به نیاز مشتریان در انواع متنوع به تولید رسیده است که یکی از کار آمدترین آنها پودر بندکشی آنتی باکتریال و ضد آب می باشند که به وسیله پلیمرهای سینتتیک بهبود یافته است.

از مهمترین ویژگی های پودر بندکشی آنتی باکتریال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خاصیت آب گریزی
  • مقاومت در برابر شوک های حرارتی
  • جمع شدگی کاهش یافته
  • ثبات رنگ
  • انعطاف بالا
  • سهولت در تمیز شدن
  • جلوگیری از رشد باکتری ها و میکروب ها

خرید پودر بندکشی رنگی آجر

خرید پودر بندکشی رنگی آجر

بعد از نصب انواع آجر بخصوص آجرهای نما باید بندکشی مناسب برای پر نمودن حد فاصله میان آنها استفاده شد تا به آب و رطوبت اجازه نفوذ داده نشود که امروزه پودر های بندکشی رنگی مخصوص آجر بهترین انتخاب خواهند بود.

تنوع رنگی در پودر های بندکشی توانسته پاسخگوی همه سلیقه ها باشد و افراد متناسب با رنگ و طرح کاشی، سرامیک، آجر و سنگ استفاده شده بندکشی مناسب آن را انجام دهند.

خرید پودر بندکشی رنگی آجر را میتوانید از مرکز پخش مقابل به راحتی و بازی کمترین زمان و هزینه انجام دهید و با بهره مندی از تخفیفات ویژه برای خرید عمده در کسب و کار خود پیشرفت نمایید.

قیمت پودر بندکشی خارجی پومکس

قیمت پودر بندکشی خارجی پومکس

یکی از کارخانجات فعال در زمینه تولید چسب های ساختمانی پومکس می باشد که توانسته پودر های بندکشی را نیز با کیفیت استاندارد تولید و به بازارهای فروش تزریق نماید و این محصول معمولاً در بسته بندی های پنج کیلویی به فروش خواهد رسید.

قیمت پودر بندکشی خارجی پومکس را می توانید از مرکز فروش مقابل استعلام بگیرید و مقایسه نمودن با سایر فروشگاه ها و برند ها خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

میزان مصرف پودر بندکشی پومکس تقریباً برای ۵ متر مربع سطح کاشی کاری شده با درز ۶ میلیمتر به یک کیلوگرم پودر احتیاج است.

نحوه استفاده از پودر بند کشی را بدانیم؟

نحوه استفاده از پودر بند کشی را بدانیم؟

نحوه استفاده از پودر بندکشی را بدانیم؟ قابل توجه خریداران محترم برای استفاده از این محصول کافیست پودر را در ظرف تمیز بریزید و تقریباً ۳۰ تا ۴۰ درصد وزن پودر بندکشی را به آن اضافه نمایید و هم بزنید تا ملات یکنواخت حاصل شود و چند دقیقه به آن استراحت داده و بعد از یک هم زدن کوتاه با کمک کاردک پلاستیکی بندها را پر نمایید.

اگر اطلاعات کافی و لازم را در رابطه با پودر بندکشی به دست نیاورده اید می توانید از کارشناس فروش سایت راهنمایی دریافت کنید با تجربه یک خرید عالی در ذهنتان بر جای بماند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.