🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب استخری | فروش انواع چسب کاشی استخری

قیمت چسب استخری

قیمت چسب استخری در مجموعه هایی مانند شرکت دکاردن که به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع چسب کاشی استخری فعال هستند با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

امروزه با پیشرفت های چشمگیر در حوزه تولید مصالح ساختمانی مواجه بوده‌ایم و افراد متخصص برای دریافت نتیجه بهتر در ساخت و ساز مصالح را  با قابلیت های ویژه تولید و به بازار عرضه داشته اند به عنوان مثال برای نصب کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب و همیشه در معرض تماس مستقیم با آب چسب کاشی استخری که به صورت پودری می باشد را تولید و به بازارهای فروش تزریق کردند برای شناخت بهتر محصول این سایت فروش را دنبال فرمایید.

قیمت چسب استخری پومکس

قیمت چسب استخری پومکس به صورت روزانه در مرکز فروش مقابل اعلام می گردد متقاضیان برای دسترسی به آخرین به روز رسانی تعرفه ها می توانند از طریق فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است که چسب استخری علاوه بر استخر در صنعت ساخت و ساز کاربردهای بی شماری به خود اختصاص داده لذا از این محصول می توان برای همه محیط های مرطوب از جمله آشپزخانه، تراس، حمام، سرویس بهداشتی، حیاط و استخرهای آبی و کشاورزی استفاده نمود.

برند پومکس یکی از پرفروش ترین مارک های چسب استخری در بازار داخلی می باشد زیرا در کنار کیفیت درجه یک از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار بوده و متقاضیان می توانند با خرید عمده آن از سود قابل توجهی نیز بهره مند شوند.

انواع چسب کاشی استخری در بازار

انواع چسب کاشی استخری در بازار

چسب های کاشی که در واحدهای تولیدکننده به تولید رسیده را می توان در دو تیپ پودری و خمیری تقسیم نمود که هر کدام از آنها دارای انواع متعددی می باشند به عنوان مثال چسب کاشی استخری از نوع پودری بوده است.

انواع چسب کاشی استخری در بازار که مورد خرید و فروش قرار گرفته اند از نظر برند تولید کننده با هم متفاوت می باشند لذا از محبوب ترین برند های بازار می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • چسب کاشی پومکس
  • چسب کاشی پرسلان پلاس پومکس
  • چسب پودری هنکل

متقاضیانی که در زمینه فروش جزئی این محصول در سطح کشور فعال هستند برای بهره مندی از بهترین شرایط خرید می‌توانند از طریق این مجموعه اقدام به سفارش دهی نمایند جهت استعلام قیمت و دریافت کاتالوگ محصولات می توان به کارشناس فروش مراجعه نمایند.

خرید بهترین چسب کاشی استخری

خرید بهترین چسب کاشی استخری

چسب کاشی استخری پودری که بر پایه سیمان به تولید رسیده و معمولا دز بسته بندی های ۲۵ کیلویی به بازار عرضه داشته شده و به دلیل نیروی کششی و گیرش بالایی که دارد از کاربردهای گسترده ای برخوردار است.

خرید بهترین چسب کاشی استخری به صورت مستقیم از واحد تولید کننده از طریق سایت های اینترنتی با مزایای بیشماری همراه خواهد بود که برخی از مهمترین آنها شامل کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها، پرداخت قیمت کف بازار، تضمین کیفیت محصول، دریافت مشاوره تخصصی، بهره مندی از خدمات پس از فروش و… می شوند‌.

طریقه چسباندن کاشی استخری با چسب بدانیم؟

طریقه چسباندن کاشی استخری با چسب بدانیم؟

چسب کاشی استخری به دلیل قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد مانند  پیشگیری ۱۰۰ درصد از نفوذ آب، اختلاط سریع، نحوه اجرای آسان و… به یکی از پرفروش ترین چسب های ساختمانی تبدیل شده است.

طریقه چسباندن کاشی استخری با چسب بدانیم؟ برای این منظور کافیست متقاضیان ابتدا سطح زیر کار را کاملاً صاف و هموار نمایند سپس طبق میزان درج شده بر روی بسته بندی پودر را با آب ترکیب نموده و با اعمال آن با استفاده از کاردک شروع به نصب کاشی و سرامیک مورد نظر نمایند متقاضیان برای دریافت اطلاعات دقیق تر می توانند از کارشناس فروش سایت راهنمایی دریافت کنند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.