🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب کاشی و سرامیک | تولید انواع چسب های ساختمانی

قیمت چسب کاشی و سرامیک

قیمت چسب کاشی و سرامیک را می‌تواند به صورت مستقیم از طریق شبکه های اجتماعی از مراکز تولید انواع چسب های ساختمانی استعلام بگیرید.

از قدیمی ترین و مرسوم ترین شیوه های نصب کاشی و سرامیک استفاده از ملات های سنتی ماسه و سیمان  می باشد که به دلیل دلایلی از جمله دشوار بودن ترکیب ماسه و سیمان، امکان نفوذ پذیری، صرف زمان طولانی برای نصب امروزه چسب های کاشی و سرامیک جایگزین آنها شده اند.

چسب های کاشی و سرامیک در انواع متنوع و با برندهای گوناگون در فروشگاه ها مورد خرید و فروش قرار گرفته اند برای مشاهده کاتالوگ محصولات و سفارش دهی میتوانید با ما در این وبسایت همراه باشید.

قیمت چسب کاشی و سرامیک پودری

قیمت چسب کاشی و سرامیک پودری نسبت به چسب کاشی خمیری بسیار به صرفه تر خواهد بود به همین دلیل مورد استقبال قرار گرفته و به راحتی می‌توان از آن برای نصب سرامیک بر روی کف ساختمان استفاده نمود.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های چسب کاشی و سرامیکی پودری مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت می باشد بنابراین فعالان در حوزه ساخت و ساز به راحتی می‌توانند برای نصب کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب از جمله سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و… از این محصول بهره مند شوند.

چنانچه قصد سفارش عمده چسب کاشی و سرامیک را از واحد های تولید کننده را دارید کافیست هماهنگی های لازم را با کارشناس فروش سایت انجام دهید.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی اکام گستر

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی اکام گستر

چسب کاشی خمیری یکی از پرفروش ترین انواع این محصول به شمار می رود که به صورت خمیر آماده به مصرف می باشد و از آن می توان برای نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ و… بر روی سطوح مختلف (بتنی، چوبی، آجر، گچ، ورق آزبست استفاده نمود‌.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی آکام گستر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، سطح کیفیت و همچنین قیمت خرید مواد اولیه تصویب و اطلاع رسانی میگردد.

از مهمترین مزایای استفاده از چسب های کاشی و سرامیک در صنعت ساخت و ساز مدرن می توان به کیفیت بالای چسباندن کاشی، مقاومت و استحکام زیاد، قدرت چسبندگی بالا، قابل استفاده در تمام مناطق گرمسیری و سردسیری، عدم نیاز به تخریب بخش زیرین در کاشی کاری، عایق رطوبتی در مناطق مرطوب، سرعت بالا در زمان نصب و غیره اشاره نمود.

قیمت چسب کاشی سطلی انلاین

قیمت چسب کاشی سطلی انلاین

چسب کاشی خمیری در برند های متعدد و همچنین حجم های بسته بندی مختلف تولید و راهی بازار های فروش شده که متقاضیان برای بهره مندی از بهترین شرایط خرید می توانند به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند.

به استحضار می رساند مقدار مصرف چسب کاشی در دو نوع پودری و خمیری با یکدیگر متفاوت خواهد بود لذا این میزان با توجه به ناهمواری و تخلخل های سطح زیر کار برای هر متر مربع در نوع خمیری حدود ۵ تا ۶ کیلوگرم و برای نوع پودری ۳ تا ۵ کیلوگرم خواهد بود.

قیمت چسب کاشی سطلی آنلاین به دلیل حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با تولید کنندگان یکی از بهترین و نازل ترین تعرفه های بازار خواهد بود که برای خریداران حاشیه سود قابل توجهی را به همراه دارد.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج

یکی از پرطرفدارترین برندهای ایرانی چسب کاشی ساروج می باشد که این محصول را در دو نوع خمیری و پودری با بسته بندی های با حجم های مختلف تولید و راهی بازار های فروش کرده است.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج به صورت روزانه در این وب سایت اطلاع رسانی می گردد جهت دسترسی به آن می توانید از طریق فضای مجازی با مدیر فروش سایت در ارتباط باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.