🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب استخری پودری پومکس ۲۰ کیلویی

قیمت چسب استخری

قیمت چسب استخری پودری در برند پرطرفدار پومکس با بسته بندی های ۲۰ کیلویی را می توانید از فروشگاه های اینترنتی به راحتی استعلام بگیرید.

آب بندی و عایق نمودن استخر ها یکی از مهمترین دغدغه ها برای پیمانکاران ساخت استخر به شمار می رود که باید از موادی با قابلیت پیشگیری ۱۰۰% تضمینی از نفوذ آب استفاده نمایند تا از نشتی آب و ایجاد خسارت های زیاد جلوگیری کنند.

چسب های استخری به دلیل تولید شدن با مواد پلیمری و فرمولاسیون ویژه یک متریال کاملاً ضد آب می باشد که با استفاده از آن می توان استخر های مختلف را آب بندی نمود.

قیمت چسب استخری پودری

قیمت چسب استخری پودری با توجه به قیمت خرید مواد اولیه در نوسان خواهد بود به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از سفارش عمده ابتدا جهت استعلام قیمت روز اقدام نمایید.

چسب های استخری پودری به صورت نیمه آماده می باشند که ابتدا باید پودر را با درصد مشخصی آب ترکیب نمود تا ملاتی کاملا همگن و یکنواخت که در برابر نفوذ آب مقاوم است ایجاد شود.

برای دستیابی به آخرین به روز رسانی تعرفه ها می توانید از طریق فضای مجازی با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید و با مقایسه نمودن قیمت ها در برندهای مختلف داخلی و خارجی بهترین تجربه خرید خود را به ارمغان آورید.

انواع چسب کاشی استخری در پایتخت

انواع چسب کاشی استخری در پایتخت

چسب کاشی استخری از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی از جمله قدرت چسبندگی بسیار بالا، ممانعت از نفوذ آب و رطوبت، قیمت مناسب و … برخوردار می باشد که توجه اکیپ ‌های پیمانکار ساخت استخر را به خود جلب نموده است.

چسب های کاشی استخری برای نصب کاشی و سرامیک در محیط های مختلف مناسب خواهد بود که برخی از آنها شامل موارد زیر خواهد شد:

  • انواع استخر های مختلف
  • سونا
  • جکوزی
  • سرویس های بهداشتی
  • حمام
  • آب بندی ملات های سیمانی
  • سر ستون ها
  • آب بندی سازه های سیمانی
  • تقویت کننده چسب های کاشی سرامیک

انواع چسب کاشی استخری در پایتخت به دلیل وجود کارخانجات تولید کننده و نمایندگی های بسیار زیاد در آن با بهترین قیمت و کیفیت عرضه خواهد شد برای سفارش دهی مستقیم و بدون واسطه می توانید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

طریقه چسباندن کاشی استخری پودری ضد آب

طریقه چسباندن کاشی استخری پودری ضد آب

چسب های کاشی استخری در برند ها و قیمت های متنوع به بازارهای فروش عرضه شده اند که برای خرید محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه نمایید.

طریقه چسباندن کاشی استخری پودری ضد آب به این صورت می باشد که ابتدا سطح زیر کار را از آلودگی، گرد و غبار تمیز نموده سپس چسب کاشی استخری پودری را با درصد مشخصی آب تقریبا برای ۲۰ کیلو پودر ۵ لیتر آب را ترکیب نمایید بهتر است با استفاده از همزن برقی انجام شود تا کاملا یکدست و یکنواخت شود و پودر را به آرامی به آب اضافه کنید پنج دقیقه به ملات استراحت داده سپس بعد از کمی اختلاط آماده اعمال بر روی سطح مورد نظر می باشد.

طریقه زیرسازی کاشی استخر با رزین آب بندی

طریقه زیرسازی کاشی استخر با رزین آب بندی

عایق های استخر علاوه بر خاصیت ضد آب بودن در برابر فشار آب نیز بسیار مقاوم هستند همچنین مقاومت نهایی سیمان را تا تقریبا  سه برابر افزایش خواهند داد.

جهت اطلاع از طریقه زیر سازی کاشی استخر با رزین آب بندی کافیست از طریق تلفن همراه یا شبکه های اجتماعی به مدیر فروش سایت مراجعه نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

علاوه بر راه های ارتباطی متقاضیان میتوانند نام و نام خانوادگی و شماره تماس و نام شهر خود را در فرم های فروش ثبت و ارسال نمایند تا در اولین فرصت با آنها تماس گرفته شود.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.