🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نمایندگی خرید چسب خمیری ایرانی

خرید چسب خمیری

خرید چسب خمیری را می توانید به صورت مستقیم از نمایندگی پایتخت انجام دهید و با خرید بدون واسطه از کارخانجات ایرانی بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید‌.

با توجه به این موضوع که در صنعت کاشی و سرامیک شاهد توسعه روز افزون می باشیم برای نصب آنها در ساخت و سازهای مدرن نیز استفاده از روش های سنتی یعنی ترکیب ماسه و سیمان جایز نمی باشد.

یکی از بهترین محصولات ارائه شده در بازار برای نصب انواع مختلف کاشی و سرامیک بر روی سطوح گوناگون چسب کاشی خمیری می باشد که دارای انواع متنوعی بوده و در برند های متعدد به بازارهای فروش عرضه  شده است.

خرید چسب خمیری ایرانی

خرید چسب خمیری ایرانی در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده زیرا تولیدکنندگان با ارائه محصولات استاندارد جایگاه ویژه ای را در بازار رقابتی فروش این محصول کسب نموده اند.

چسب کاشی اپوکسی و چسب کاشی ماستیک دو مورد از پرفروش ترین انواع چسب خمیری محسوب می شوند که هرکدام به دلیل تولید شدن با مواد اولیه منحصر به فرد دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت در محیط های مختلف از جمله استخر ها، سرویس های بهداشتی، حمام و… می باشد.

چسب خمیری نسبت به چسب کاشی پودری از تاریخ انقضاء کمتری برخوردار بوده در نتیجه برندهای وارداتی زیاد محبوب نمی باشند و تولیدات داخلی مورد استقبال ویژه پیمانکاران ساختمانی در پروژه های بزرگ قرار گرفته اند.

فروش انواع چسب پودری

فروش انواع چسب پودری

در بازار های فروش چسب کاشی پودری در انواع متنوع عرضه شده است که برخی از آنها شامل موارد زیر می شود:

  • چسب پودری پرسلان
  • چسب پودری کف
  • چسب پودری استخری

فروش انواع چسب پودری در شرکت بازرگانی دکاردن با بهترین قیمت بازار و تضمین کیفیت انجام خواهد شد زیرا با سال ها تجربه درخشان در حوزه عرضه چسب های ساختمانی توانسته با داشتن تیم فروش مجرب و حرفه ای با برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی همکاری مستقیم برقرار نماید.

برای ثبت سفارش متقاضیان می توان علاوه بر تماس تلفنی و درگاه های فضای مجازی مشخصات خود را در فرم های فروش تکمیل و ارسال نمایند تا همکاران ما با آنها ارتباط برقرار نمایند

چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟

چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟

برخی از برتری های چسب کاشی پودری شامل قیمت به‌صرفه ‌تر، مقدار مصرفی برای هر متر مربع حدود ۴ کیلوگرم، قابل استفاده بر روی سطوح عمودی و افقی، مقاوم در برابر گرما و سرما، دارای خاصیت ارتجاعی بالا، قدرت چسبندگی عالی، تاریخ انقضای حدوداً ۲ ساله و… می شوند.

یکی از مهمترین مزیت های چسب کاشی خمیری آماده به مصرف بودن آن است که نیاز به ترکیب شدن با ماده دیگری را ندارد و نحوه اجرای آن بسیار ساده و بدون نیاز به تخصص خاص خواهد.

چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟ قابل توجه متقاضیان محترم هر یک از این دو محصول از مزایای بیشماری برخوردار هستند و معایب ایران نیز به همراه دارند که پیمانکاران می‌توانند با اطلاع از آنها و همچنین با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را تهیه نمایند بنابراین برای دریافت مشاوره تخصصی به کارشناس سایت مراجعه نمایید.

چسب خمیری چیست؟ کاربرد؟

چسب خمیری چیست؟ کاربرد؟

برند لیموفیکس و پومکس از پرفروش ترین برند های تولید کننده چسب کاشی خمیری و پودری در بازار های جهانی می باشند.

چسب خمیری چیست و کاربرد؟ شایان ذکر است که چسب خمیری یکی از محبوب ترین مدل های چسب کاشی محسوب می‌شود که به دلیل تولید شدن با مواد پلیمری دارای قدرت چسبندگی بالا بوده و برای نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک و … در محیط های مختلف کاربرد دارد.

در این مقاله سعی نمودیم اطلاعات کافی و لازم را از انواع چسب کاشی ارائه نمایید لذا مشتریان برای تکمیل اطلاعات تخصصی تر می توانند با مشاورین فروش سایت در ارتباط باشند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.