🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب بتن آب بندی پومکس کد p60

قیمت چسب بتن آب بندی

قیمت چسب بتن آب بندی برند محبوب پومکس کد p ۶۰ را می توانید از مجموعه های مختلف استعلام بگیرید و با آگاهی لازم نسبت به تعرفه ها خریدی مطمئن و سودمند داشته باشید.

یکی از محصولات پرکاربرد در ساختمان سازی برای استفاده در کاشی کاری و همچنین نصب انواع سنگ چسب بتن آب بندی می باشد که با اضافه کردن به ملات ها از نفوذ پذیری آب جلوگیری خواهد نمود.

چسب بتن آب بندی به صورت مایع و شیری رنگ میباشد که بعد از مخلوط شدن رنگ خود را از دست خواهد داد و به رنگ بتن خواهد شد این محصول از قابلیت هایی همچون مقاومت در برابر آتش، حریق، سرما، گرما، رطوبت و دیگر شرایط جوی برخوردار است.

قیمت چسب بتن آب بندی پومکس

قیمت چسب بتن آب بندی پومکس به صورت روزانه در این وب سایت اطلاع رسانی میگردد مشتریان برای دستیابی به آخرین فایل لیست قیمت می‌توانند از طریق فضای مجازی به مدیر فروش مراجعه نمایند.

برخی از مهمترین موارد کاربرد چسب بتن آب بندی شامل ساخت سرستون ها، استفاده در ملات های ساختمانی، ساخت آب نما ها و نما های باران گیر، ساخت انواع سقف ها، چاله آسانسور، ساخت فونداسیون، ساخت استخر ها، ضد آب نمودن چسب های کاشی پودری و خمیری و… می شوند.

چسب آب بندی در برند پومکس یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار داخلی به شمار می‌رود که در کنار کیفیت درجه یک از قیمت مناسبی برخوردار است.

قیمت چسب بتن ۸ کیلویی با کیفیت

قیمت چسب بتن ۸ کیلویی با کیفیت

چسب بتن از مهمترین افزودنی ها در صنعت بتن به شمار می رود که در انواع مختلف که در ادامه به آنها اشاره شده است با هدف ترمیم بتن، آب بندی بتن، ترمیم بافت های قدیمی بتن، افزایش مقاومت بتن و همچنین جلوگیری از ترک بتن به تولید رسیده است:

  • چسب بتن لاتکس
  • چسب بتن اپوکسی
  • چسب بتن استحکامی
  • چسب بتن آب بندی

قیمت چسب بتن ۸ کیلویی با کیفیت در برندهای لیموفیکس و پومکس در بازار داخلی ثابت نمی باشد و با توجه به نوسانات اقتصادی کشور و همچنین تحولات بازار ارز دچار تغییر خواهد بود بنابراین قبل از سفارش دهی ابتدا از مجموعه های معتبر قیمت روز را جویا شوید.

قیمت چسب بتن ساروج ارزان

قیمت چسب بتن ساروج ارزان

کارخانه ساروج چسب بتن را با بهره‌مندی از مواد اولیه مرغوب و امکانات دستگاه های مجهز در بسته بندی هایی با حجم های مختلف از جمله ۴ کیلویی، ۹ کیلویی و ۲۰ کیلویی با کیفیت مطلوب تولید و به بازارهای فروش عرضه می نماید.

قیمت چسب بتن ساروج ارزان را از مجموعه‌هایی استعلام بگیرید که با واحد تولید کننده در همکاری مستقیم هستند و محصول را بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می دهند.

شرکت بازرگانی پیشرو با چندین سال سابقه کار موفق در زمینه توزیع چسب های ساختمانی توانسته با برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی همکاری مستقیم داشته باشد و محصولات را با قیمت و کیفیت ضمانتی به دست مشتریان برساند.

قیمت چسب بتن استخر لیموفیکس

قیمت چسب بتن استخر لیموفیکس

استخر ها از جمله محیط های مرطوب می باشند که برای آب بندی آنها باید از مواد پیشرفته و مدرن مانند چسب بتن استخر استفاده نمود تا از نشتی آب و ایجاد خسارت های  گزاف جلوگیری شود.

از ویژگی های چسب بتن استخر می توان به داشتن خاصیت آنتی باکتریال، افزایش مقاومت بتن در برابر یخ زدگی، قابلیت تزریق در انواع ترک و ترمیم و مرمت سازه های بتنی اشاره نمود.

قیمت چسب بتن استخر لیموفیکس در خرید عمده این محصول با تخفیفات ویژه ای همراه خواهد بود که موجب کاهش قیمت نهایی می گردد مشتریان جهت استعلام قیمت روز و همچنین اطلاع از درصد تخفیفات در نظر گرفته شده می توانند با مشاور فروش سایت در ارتباط باشد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.