🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب بتن مایع در مرکز پخش تهران

قیمت چسب بتن

قیمت چسب بتن مایع را میتوانید در مرکز پخش تهران استعلام بگیرید و شاهد نازلترین تعرفه بازار باشید زیرا بدون واسطه و با صرف کمترین هزینه در اختیار تان قرار گرفته است.

بهترین راهکار برای رفع و ترمیم آسیب دیدگی های سطحی و عمقی در سازه های بتنی استفاده از چسب بتن می باشد که امروزه در برندهای مختلف به بازار های فروش توزیع شده است.

چسب بتن که در مجموع در دو نوع چسب اپوکسی و لاتکس به تولید رسیده از کاربردهای گسترده ای برخوردار می باشد در نتیجه جایگاه ویژه‌ای را در صنعت ساخت و ساز به خود اختصاص داده است.

قیمت چسب بتن تهران

قیمت چسب بتن تهران در مرکز فروش پیشرو به صورت روزانه اعلام می گردد تا متقاضیان با استعلام قیمت روز به راحتی نصب به تهیه محصول مورد نظر اقدام نمایند.

چسب بتن از جمله محصولاتی می باشد که به دلیل کاربرد ها و ویژگی های منحصر به فرد روز به روز به طرفداران آن افزوده خواهد شد در نتیجه واحدهای تولیدکننده اقدام به تولید انبوه این محصول نموده اند.

جهت خرید مستقیم و بدون واسطه چسب بتن از واحدهای تولید کننده کافیست نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و نام شهر خود را در فرم های فروش ثبت و برای کارشناس مجموعه ارسال فرمایید تا در اولین فرصت شما را راهنمایی نماید.

پخش و قیمت چسب بتن استخری

پخش و قیمت چسب بتن استخری

مهمترین ویژگی چسب بتن استخری پیشگیری از نفوذ آب و آب بندی ۱۰۰ درصد تضمینی آن می باشد این محصول مایعی شیری رنگ است که بر پایه پلیمرهای اصلاح شده به تولید رسیده د با قدرت چسبندگی عالی در بسته بندی هایی با حجم های مختلف به بازار عرضه گردیده است.

پخش و اعلام قیمت چسب بتن استخری از فعالیت های این مجموعه به شمار می‌رود که با توجه به استقبال چشمگیر  متقاضیان به صورت عمده انجام خواهد شد.

از مهمترین ویژگی ها و مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره داشت که رضایتمندی ویژه متقاضیان را به همراه داشته است:

  • تولید شدن با مواد بر پایه نانو
  • نحوه اجرای سریع
  • استفاده از مواد غیر نفتی به صورت استاندارد محیط زیست
  • در برابر عواملی همچون اسید ها و مواد قلیایی بسیار مقاوم
  • زیبایی ظاهری چشمگیر نسبت به روش های سنتی ایزوگام و قیر گونی
  • تحمل کردن فشار های زیاد منفی مثبت در استخر ها و آب

قیمت چسب بتن مایع لیموفیکس

قیمت چسب بتن مایع لیموفیکس

این محصول که یک محلول امولسیون پلیمری می باشد با هدف افزایش چسبندگی و مقاومت به ملات سیمان افزوده خواهد شد و تا قبل از خشک شدن قابلیت انحلال در آب را دارد و پس از آن به هیچ عنوان در آب حل نمی شود.

قیمت چسب بتن مایع لیموفیکس با توجه به حجم بسته بندی و کیفیت آن تعیین خواهد شد و از نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی اطلاع رسانی می گردد مشتریان برای دسترسی به آخرین بروزرسانی انواع چسب بتن در مارک های مختلف می توانند از طریق فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشند.

نحوه استفاده از چسب بتن چطوره؟

نحوه استفاده از چسب بتن چطوره؟

نحوه استفاده از چسب بتن چطوره؟ لازم به ذکر است که به دو صورت کلی می باشد که شامل دوغابی و ملاتی می باشد لذا خریداران با توجه به نیاز خود روش مناسب را انتخاب می نمایند.

قابل توجه مشتریان محترم برای استفاده به شیوه دوغابی بعد از تهیه دوغاب رقیق شده باید آن را با قلم مو یا اسپری بر روی سطح مورد نظر اعمال کنید و در شیوه ملاتی چسب بتن را میتوان به ملات مورد نظر اضافه نمود و به خواص آب بندی و مقاومتی آن را بهبود بخشید.

جهت سفارش دهی عمده از تمام نقاط ایران کافیست از طریق راه های ارتباطی به مشاور فروش سایت مراجعه فرمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.