🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب نانو برای پشت بام | نمایندگی چسب ایزوگام مرغوب

قیمت چسب نانو برای پشت بام

قیمت چسب نانو برای پشت بام را میتوانید در نمایندگی چسب ایزوگام مرغوب در پایتخت به راحتی از طریق فضای مجازی استعلام بگیرید جهت سفارش دهی شما را به این مجموعه دعوت می نماییم.

آب بندی پشت بام ها یکی از مهمترین موضوعات ساخت و ساز به شمار می رود زیرا در صورت نشتی آب از طریق سقف خسارت هایی با هزینه های گزاف برای سازه ایجاد خواهد شد به همین دلیل مجریان ساختمانی در پروژه های خود از چسب های نانو برای پشت بام استفاده می نمایند.

چسب های نانو که برای عایق کاری پشت بام ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت به دلیل تولید شدن با فناوری نانو تکنولوژی از قابلیت آب بریزی و روغن گریزی ۱۰۰% تضمینی برخوردار هستند.

قیمت چسب نانو برای پشت بام درجه ۱

قیمت چسب نانو برای پشت بام درجه ۱ نسبت به محصولات بی کیفیت بالاتر خواهد بود لذا تنها راهکار کاهش قیمت ها خرید به صورت عمده و بدون واسطه از واحد های تولید کننده می باشد.

لازم به ذکر است که اگر در فصل زمستان با جمع شدن آب بر روی پشت بام رطوبت به سقف نفوذ پیدا کند قادر است که عناصر، املاح و مواد مصالح ساختمانی را در خود حل نماید در نتیجه در بخش خارجی دیوار باعث ایجاد شوره و سفیدک میشود و این محیط برای رشد باکتری ها و قارچ ها بسیار مساعد خواهد بود که نتیجه آن ایجاد بوی ناخوشایند در ساختمان و صدمه به زیبایی سازه می باشد.

فروش چسب نانو جایگزین ایزوگام

فروش چسب نانو جایگزین ایزوگام

در گذشته برای عایق کاری پشت بام ها از ایزوگام استفاده میشد که امروزه به دلیل وجود معایب بسیار از چسب های نانو استفاده میگردد که از مزایای بیشماری همچون مقاومت در برابر نور خورشید، غیر قابل اشتعال، پیشگیری صد در صد تضمینی از نفوذ آب، قابلیت شستشو، نحوه اجرای سریع و آسان، هزینه کمتر نسبت به ایزوگام، طول عمر بالا، مانع از شکستن و ترک خوردن در برابر تغییرات دمایی آب و هوا برخوردار می باشد.

فروش چسب نانو جایگزین ایزوگام با بهترین قیمت و کیفیت تضمین شده در این مجموعه انجام خواهد شد برای اطلاع از نحوه سفارش و همچنین چگونگی ارسال بار به سراسر ایران می توانید با کارشناس فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت چسب عایق استخر ایرانی

قیمت چسب عایق استخر ایرانی

معمولاً برای عایق کاری استخر ها نیز از ایزوگام استفاده می شود که به دلیل معایبی که در ادامه به آنها اشاره شده امروزه از چسب های عایق استخر استفاده می گردد:

  • مقاومت پایین
  • طول عمر کم
  • شکستگی در طول روز
  • امکان نفوذ و نشتی آب
  • کم شدن آب استخر

قیمت چسب عایق استخر ایرانی نسبت به مارک های خارجی به دلیل حذف هزینه های واردات ۱۰ الی  ۲۰ درصد ارزان تر خواهد بود برای استعلام قیمت روز میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی به مدیر فروش مراجعه نمایید‌‌.

خوشبختانه کارخانجات ایرانی نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا عایق استخر را با کیفیت مطلوب و در حد استاندارد های جهانی تولید و به بازار های فروش تزریق کرده‌اند تا نیاز بازار را از این محصول پرفروش تامین نمایند.

قیمت چسب آب بندی نانو ۳۰ کیلویی

قیمت چسب آب بندی نانو 30 کیلویی

چسب های آب بندی نانو به دلیل تولید شدن با فرمولاسیون ویژه و فناوری پیشرفته نانو از قابلیت ها و توانایی منحصر به فردی در جلوگیری از نفوذ آب برخوردار هستند.

قیمت چسب آب بندی نانو ۳۰ کیلویی در این شرکت بازرگانی با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه برای متقاضیان عمده بسیار کاهش یافته است در نتیجه این فرصت گرانبها را از دست نداده و هم اینک جهت ثبت سفارشات خود با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.