🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید و خرید پودر بند کشی سرامیک رنگی و غیر رنگی

خرید پودر بند کشی سرامیک

خرید پودر بندکشی سرامیک را می‌توان به صورت مستقیم از واحد تولیدکننده در دو نوع رنگی و غیر رنگی انجام دهید و شاهد بهترین قیمت و کیفیت محصول باشید.

پودر بندکشی یکی از محصولات جدید و مدرن در صنعت ساخت و ساز به شمار می رود که با آن می توان به راحتی بندکشی و درزگیری میان کاشی و سرامیک نصب شده را انجام داد.

پودرهای بندکشی با بهره مندی از امکانات و دستگاه های مجهز و از ترکیب نمودن موادی همچون سیمان، پودرهای معدنی نرم، پلیمرهای بهبود دهنده خاصیت مواد آبگریز، پیگمنت و … تشکیل خواهد شد در نتیجه از قابلیت ها و توانایی های بسیاری برخوردار است.

خرید پودر بند کشی سرامیک رنگی

خرید پودر بندکشی سرامیک رنگی را می توانید مستقیماً از نمایندگی تهران به صورت حضوری و اینترنتی انجام دهید تا با دریافت محصول از واحد تولید کننده با کیفیت ضمانتی بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

با توجه به این موضوع که عمده زیبایی کاشی کاری به بندکشی آن می باشد در نتیجه با توجه به تنوع بالای طرح و رنگ کاشی و سرامیک می توان بندکشی متناسب و همرنگ با آن را با استفاده از پودرهای بندکشی رنگی انجام دهید.

برای سفارش دهی عمده پودر بندکشی در برند های معتبر با کیفیت درجه یک می توانید از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده در انتهای سایت اقدام نمایید.

قیمت پودر بندکشی خارجی پومکس

قیمت پودر بندکشی خارجی پومکس

از مهمترین فواید و مزیت های استفاده از پودر های بندکشی به جای ملات ها و دوغاب های سنتی می توان به موارد زیر خاطرنشان کرد:

  • قدرت چسبندگی عالی در بین درز ها
  • ایجاد یک پوشش محافظتی در برابر نفوذ آب و رطوبت
  • ایجاد یک لایه با خاصیت آنتی باکتریال و جلوگیری از تکثیر باکتری ها
  • افزایش مقاومت و مستحکم نمودن سطح در برابر ترک خوردگی
  • سهولت در زمان اجرا
  • تنوع رنگی بالا

قیمت پودر بندکشی خارجی پومکس به دلیل هزینه های واردات نسبت به برندهای داخلی بالاتر می باشد اما با توجه به سطح کیفیت ممتازی که دارد توانسته بیشترین میزان فروش را در بازار داخلی به خود اختصاص دهد.

پودر بندکشی برند پومکس در دو مدل رنگی و غیر رنگی در بسته بندی های پنج کیلویی به بازارهای فروش عرضه داشته شده است و متقاضیان عمده می توانند از طریق نمایندگی ها جهت سفارش دهی و بهره مندی از قیمت مناسب اقدام نمایند.

پخش پودر بندکشی آنتی باکتریال

پخش پودر بندکشی آنتی باکتریال

پودر های بندکشی آنتی باکتریال یکی از مدل های پرفروش این محصول در بازار بشمار می‌روند که بیشترین استفاده را در محیط هایی همچون استخر ها، سرویس های بهداشتی، حمام، دیگر محیط های مرطوب و مراکز بهداشتی و درمانی با هدف جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری ها و میکروب ها خواهد داشت.

پخش پودر بندکشی آنتی باکتریال با بهترین شرایط و امکانات در شرکت دکاردن انجام خواهد شد مشتریان برای اطلاع از نحوه سفارش دهی و ارسال بار به سراسر کشور می توانند با مشاور فروش سایت تماس حاصل فرمایند.

نمایندگی پودر بند کشی سرامیک و آجر

نمایندگی پودر بند کشی سرامیک و آجر

قابل توجه خریداران گرامی بندکشی کاشی و سرامیک و آجر را حتماً باید ۲۴ ساعت بعد از نصب آنها انجام دهید ‏ تا بهترین نتیجه را شاهد باشید.

نمایندگی پودر بندکشی سرامیک و آجر در استان های بسیاری در حال ارائه خدمات به متقاضیان می باشند لذا در سال های اخیر بیشترین میزان سفارش دهی متعلق به فروشگاه های اینترنتی بوده است.

خریداران می توانند با سفارش آنلاین علاوه بر بهره مندی از تخفیفات و خدمات پس از فروش شاهد نازلترین قیمت بازار، کیفیت تضمین شده و همچنین ارسال سریع و به موقع به سراسر کشور نیز باشند

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.