🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت پودر بند کشی سفید و سیاه لیموفیکس

قیمت پودر بند کشی

قیمت پودر بندکشی سفید و سیاه لیموفیکس به صورت روزانه در مرکز فروش مقابل اعلام خواهد شد جهت دسترسی به آن این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

در گذشته بعد از نصب کاشی و سرامیک از ملات ها و دوغاب های سنتی برای بندکشی استفاده میشد اما امروزه با هدف جلوگیری از نشتی و نفوذ آب و همچنین از بین رفتن بندکشی ها بعد از شستشو با مواد اسیدی از پودر های بندکشی استفاده خواهد شد.

پودر های بندکشی با استفاده ترکیباتی همچون پودرهای معدنی نرم، سیمان و سایر مواد با خاصیت ضد آب تولید و در بسته بندی های با حجم های مختلف راهی بازار شده اند.

قیمت پودر بند کشی سفید

قیمت پودر بندکشی سفید را میتوانید از مجموعه های مختلف استعلام بگیرید تا با آگاهی لازم نسبت به تعرفه ها برای خریدی مطمئن و به صرفه اقدام فرمایید.

پودر های بندکشی سفید از پرطرفدار ترین رنگ ‌های این محصول در بازار داخلی محسوب می شود که از مزایای بسیاری از جمله خاصیت آنتی باکتریال، مقاومت در برابر نفوذ آب، نحوه احرای سریع، چسبندگی بسیار عالی و… برخوردار می باشند.

با توجه به این موضوع که قیمت پودر بندکشی همواره در نوسان می باشد برای دستیابی به آخرین به روز رسانی تعرفه ها می توانید از طریق فضای مجازی با مدیر فروش سایت در ارتباط باشید.

خرید پودر بندکشی رنگی پومکس

خرید پودر بندکشی رنگی پومکس

به دلیل تنوع رنگ و طرح در بین کاشی و سرامیک افراد به دنبال پودر های بندکشی هستند که از نظر رنگ بندی با آنها همخوانی داشته باشند به همین دلیل کارخانجات تولید کننده پودر های بندکشی را در طیف رنگی وسیعی به تولید رسانده اند.

خرید پودر بندکشی رنگی پومکس را می توانید با بهترین قیمت و کیفیت بازار از مرکز فروش مقابل انجام دهید و با بهره مندی از حاشیه سود قابل توجه در کسب و کار خود پیشرفت نمایید.

انواع پودر های بندکشی که در فروشگاه ها به چشم می خورد شامل موارد زیر می شوند:

  1. پودر های بندکشی رنگی
  2. پودر های بندکشی غیر رنگی
  3. پودر های بندکشی اسیدی
  4. پودر های بندکشی آنتی باکتریال
  5. پودر های بندکشی نانو
  6. پودر های بندکشی پلیمری

نحوه استفاده از پودر بند کشی سیاه

نحوه استفاده از پودر بند کشی سیاه

نحوه استفاده از پودر بندکشی سیاه بسیار ساده خواهد بود تنها کافیست ۲۴ ساعت از نصب کاشی ها گذشته باشد سطح زیر کار تمیز و خشک باشد سپس پودر را با نسبت مناسب با آب ترکیب نموده و بعد از به دست آمدن ملاتی یکدست و یکنواخت با کمک کاردک پلاستیکی آن را در عمق بند ها پر نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده از محصول می توانید با کارشناس فروش سایت تماس حاصل فرمایید تا بهترین عملکرد را شاهد باشید.

لازم به ذکر است که بسیاری از افراد از پودر های بندکشی سیاه به صورت ترکیبی با رنگ هایی همچون زرد در محیط های بسیاری از جمله حمام، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و… استفاده می نمایند.

فروش پودر بند کشی آجر نما

فروش پودر بند کشی آجر نما

مهمترین ویژگی های پودر های بندکشی آجر نما می توان به مواردی همچون پیشگیری از نفوذ رطوبت، مقاومت در برابر آب نور خورشید، ضد شوره و سفیدک و… اشاره داشت.

فروش پودر بندکشی آجر نما در این مجموعه به صورت عمده انجام خواهد شد و مشتریان از اقسام نقاط کشور می توانند بعد از سفارش دهی بار را در موعد مشخص در شهر خود تحویل بگیرند.

قابل توجه متقاضیان محترم علاوه بر اطلاعات تماس ارائه شده شما می‌توانید با پر نمودن فرم های فروش و ارسال آن تمایل خود برای خرید را اعلام نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس برقرار نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.