🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

پخش و فروش چسب کاشی پودری و خمیری

فروش چسب کاشی

فروش چسب کاشی در دو نوع پودری و خمیری از مرکز پخش تهران با بهترین درجه کیفیت و نازلترین قیمت بازار صورت بپذیرد جهت ثبت سفارش غیرحضوری این سایت فروش را دنبال فرمایید.

در عصر حاضر تولید انواع کاشی و سرامیک با طرح ها و مدل های منحصر به فرد بسیار رواج پیدا کرده که معمولا برای نصب آنها استفاده از ملات های سنتی جایز نمی باشد و بهترین راهکار بهره مندی از انواع چسب کاشی خواهد بود.

در این مقاله سعی نمودیم متقاضیان را با چسب کاشی، مدل های مختلف آن و مزایا و کاربرد های ویژه آن آشنا نماییم پس تا انتها با ما همراه باشید.

فروش چسب کاشی خمیری عمده

فروش چسب کاشی خمیری عمده در سال های اخیر بسیار رونق پیدا کرده زیرا روز به روز به طرفداران این محصول افزوده خواهد شد و فروشندگان جزئی برای تامین نیاز بازار اقدام به خرید عمده می نمایند.

چسب کاشی خمیری دارای کاربردهای گسترده می باشد که مهمترین آنها شامل نصب انواع کاشی بر روی گچ و سنگ، چسباندن کاشی بر روی سطوح قدیمی، نصب آسان کاشی بدون نیاز به برداشتن کاشی های قدیمی و… می شوند.

فرآیند تولید چسب کاشی خمیری پیچیده می باشد و به امکانات و دستگاه های مجهز نیاز است و مواد اولیه آن را فیلر های معدنی، رزین های امولسیونی، مواد دیسپرس کننده و غلظت دهنده های خاص تشکیل داده اند.

قیمت چسب کاشی کوچک ۵ کیلوگرمی

قیمت چسب کاشی کوچک 5 کیلوگرمی

قیمت چسب کاشی کوچک ۵ کیلوگرمی در شرکت بازرگانی دکاردن بسیار مناسب خواهد بود زیرا این مجموعه در زمینه تولید و عرضه مستقیم محصولات فعالیت می کند در نتیجه محصول را با قیمت خط تولید در اختیار خریدار قرار خواهد داد.

کارخانجات تولید کننده چسب کاشی خمیری و پودری را در انواع  بسته‌بندی‌های با حجم های متفاوت به بازار عرضه داشتند که یکی از پرفروش ترین آنها چسب خمیری ۵ کیلوگرمی می باشد که به دلیل آماده به مصرف بودن و قابلیت های بیشماری که دارد مورد استقبال خریداران واقع شده است.

چنانچه قصد اطلاع از آخرین قیمت انواع چسب کاشی را دارید می توانید از طریق واتساپ، تلگرام، اینستاگرام یا تماس تلفنی با مدیر فروش مجموعه ارتباط مستقیم برقرار نمایید.

بهترین چسب کاشی پودری در تهران

بهترین چسب کاشی پودری در تهران

بهترین چسب کاشی پودری در تهران عرضه خواهد شد زیرا کارخانجات تولیدی همچون ساروج، هنکل، لیموفیکس، پومکس و..‌‌. بهترین کیفیت محصولات خود را در نمایندگی این استان به فروش می رسانند زیرا از اقسام نقاط کشور جهت خرید مراجعه خواهند کرد.

برخی از مزایای خارق العاده استفاده از چسب های کاشی پودری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سهولت در اجرا
  • صرف زمان کمتر و سرعت عمل بالا
  • افزایش کیفیت نهایی کار
  • مقاوم در برابر ضربه و رطوبت
  • به صرفه بودن از نظر اقتصادی
  • تنوع بالا در محصولات
  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • مقاومت در برابر نور خورشید

قابل توجه خریداران گرامی این محصول در بسته بندی اولیه به مدت ۶ ماه و در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد به دور از رطوبت و تابش مستقیم آفتاب قابلیت نگهداری خواهد داشت.

بهترین چسب کاشی ضد آب بدومیکس خارجی

بهترین چسب کاشی ضد آب بدومیکس خارجی

این محصول بر پایه سیمان و افزودنی های پلیمری می باشد و در آب سرد قابلیت حل شدن دارد این نوع از چسب کاشی به دلیل کاربردهای زیادی که دارد در ایران بسیار پرفروش می باشد.

بهترین چسب کاشی ضد آب بدومیکس خارجی را از این شرکت بازرگانی جویا شوید زیرا توانسته با حذف واسطه ها به صورت مستقیم این محصول را وارد کشور و در دسترس مشتریان قرار دهد.

خریدار چه مصرف کننده باشد و چه پخش کننده همواره به دنبال بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار خواهد بود از همین رو مرکز فروش مقابل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ارائه تخفیفات و خدمات پس از فروش بهترین شرایط خرید را در اختیار مشتریان قرار دهد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.